Révélation (Surlignez pour lire)Momenteel krijg ik een sms bij verwittiging van een nieuwe factuur. Ik zou dit echter graag uitschakelen. In de klantenzone kan ik dit niet direct terugvinden waar en hoe dat te doen. Iemand tips?Momenteel krijg ik een sms bij verwittiging van een nieuwe factuur.Ik zo
Vraag
•
Tips & Tricks
750
2
0
0
Om een belangrijke reden zou ik duplicaten moeten hebben van mijn facturen dus nam ik contact op met klantendienst daar krijg ik te horen dat kost u 5€ per duplicaat ook zou ik zelf 18 maand terug zelf kunnen kijken via mijn klantenzone maar niet dus ik ben reeds vele jaren klant bij orange heb meer
Vraag
•
App My Orange
791
2
0
0
Geaccepteerde oplossing
Hallo, Ik heb voor twee nummers een nieuwe Sim kaart aangevraagd en met mijn gsm nummer zou ik ze normaal alletwee moeten kunnen beheren maar het is andersom het is met dat ander nummer is dat misschien mogelijk om van mijn nummer het hoofdtelefoonnummer te maken? Groetjes Jari.
Vraag
•
App My Orange
1.5K
2
0
0
Hallo wou even vragen of iemand weet of orange reeds esim voor de Apple Watch ondersteund. heb reeds oude berichten gevonden hierover, maar sinds toen geen update. Bedankt
Vraag
•
Orange Telephone
2.5K
3
0
0
Kan niet meer inloggen in eshop Had samsung in winkelmandje gelegd Krijg melding gegevens mogelijk gehackt Nieuw wachtwoord ingeven Wachtwoordmanager helpt niet Kan niet inloggen met its me Verander wachtwoord Weer Onmogelijk om in te loggen
Vraag
•
App My Orange
545
1
0
0
@Totem @patrick2 @Josette Laatst waren er werken op de servers van Orange en dit zag je ook duidelijk elke keer toen je de MyOrange app opende op een iPhone , ( was in geel venster te zien boven je verbruik ) , nu de android app van MyOrange heeft deze meldingen niet weer als er werken zijn op de se
Vraag
•
App My Orange
927
2
0
Beste ik zou graag een klacht indienen tegen een medewerker van een orangeshop in Shopping Kuurne. Zijn naam is Edgar. ik kwam binnen in de shop en heb een nummer genomen nl. 3, dan kwam een vrouw en zei dat ze voor mij was. Ik gaf aan dat ik nummer 3 ben en het dus nu mijn beurt is, maar ze negeerd
Vraag
•
Orange Telephone
1.6K
1
0
0
Ik heb opeens maar 1 familielid meer ipv 2 nogthzns wel met 3 nrs verbonden en gefactureerd waar kan ik dat aanpassen? groetjes Sofie
Vraag
•
App My Orange
693
1
0
0
Hey iedereen, Ik zat even door de app te browsen en kwam er plots op uit dat ik (mogelijks) betaal voor een mobiele verzekering. Het woord/bedrag staat wel in het grijs, dus kan zijn dat dit aangeeft dat dit niet zo is, maar voor mij is het onduidelijk! Iemand een idee??
Vraag
•
Verzekering
1K
2
0
0
Ik heb sinds kort een nieuwe prepaid sim van Orange omdat mijn vorige helaas gedeactiveerd is geraakt. Als ik nu naar mijn klantenzone ga met mijn nieuw nummer, krijg ik echter de persoonsgegevens van iemand anders te zien. Gaat dit om een fictief persoon, of is er echt wel een probleem wat betreft
Vraag
•
App My Orange
1.7K
3
0
0