Opties en diensten

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Sim

Op 6 jan. stel ik vast dat mijn Simkaart geblokkeerd is. Ondertussen ontvang ik een mail v Orange dat mijn tel.nummer naar een andere simkaart werd overgezet (niet op mijn aanvraag!). Helpdesk bij Orange bevestigt dit en spreekt van "fraudegeval"en stuurt mij naar de shop voor nieuwe Sim kaart. Daar

Vraag

• 

Orange Telephone

1.7K

1

0

0

• sms voicemail "beluister dit gratis in de EU op ": nummer niet toegekend

Ik kreeg gisteren volgend SMS-bericht (telefoonnummer gescrambeld uiteraard): Voicemail: je hebt een Voicemail-bericht ontvangen van dit nummer +32XXXXXXXXX op 09 jan om 15:02. Beluister dit bericht gratis in de EU op '+32495950016'. Maar als je dat nummer dan belt, dan hoor je "Dit nummer is niet t

Vraag

• 

Voicemail

4.4K

1

0

0

• simkaard

Het gaat om deze nummer, er is nog beltegoed op een niemand kan mij helpen bij Orange Shops deze nummer is op mijn naam geregistreerd

Vraag

• 

Orange Telephone

641

1

0

0

• Geen klant meer

Beste, aangezien ik vorige week tot 3 keer toe gebeld heb en ik ook heb ingesproken en nogaltijd geen antwoord heb probeer ik het maar langs deze weg. ik ben al meer dan een maand geen klant meer bij orange en krijg een factuur met -18 euro en dat dit bedrag wordt verrekend met mijn volgend factuur!

Vraag

• 

Voicemail

873

2

0

0

• Klantnummer

Mijn abonnement is afgesloten en opgezegd,maar ik heb nergens mijn klantnummer niet meer,en ik moet een bewijs v.d.post nog eens opsturen dat ik mijn digibox ingeleverd heb,maar zonder mijn klantnummer kan dat niet.

Vraag

• 

App My Orange

1.4K

2

0

0

• Medewerker Shop Leuven

Vandaag langs geweest in shop in Leuven medewerker was onbeleefd en vond het niet belangrijk om een klant die 22 jaar klant is verder te helpen omdat de klantendienst onbereikbaar is. Had Iets besteld op 16 december zou 2 dagen levertijd zijn nog steeds niet ontvangen is op geen enkele manier te tra

Vraag

• 

Orange Telephone

1K

1

0

0

• Oange onbereikbaar

Nr 5000 is onbereikbaar.

Vraag

• 

Orange Telephone

873

3

0

0

• Multimedia

ik heb 5€ NeoSurf aangekocht met mijn beltegoed ik ben 12,03€ kwijt van mijn beltegoed maar geen code ontvangen voor mijn NeoSurf

Vraag

• 

App My Orange

1.5K

1

0

0

• International voice mail password

I forgot my International voice mail password how can I reset my password

Vraag

• 

Voicemail

564

0

0

0

• Geaccepteerde oplossing

Herinnering: Orange-materiaal terugsturen

Hallo, Ik kreeg een mail betreffende "zogezegd" niet terugsturen van Orange modem en decoder na stopzetting abonnement. Ik heb alles teruggestuurd op 4 december,en heb het bewijs van Bpost dat het pakje werd afgeleverd op 6 december. Ik heb dit bewijs doorgestuurd naar Orange maar toch sturen ze mij

Vraag

• 

Tips & Tricks

1.4K

1

0

0

Beste leden van de community

Meer weergeven
  • Super User

• 

11.3K Berichten