Hello 4 dagen geleden heb ik gebeld naar orange met de melding dat ik zeer dringend moet bellen naar frankrijk en het is de eerste x dat ik bel naar het buitenland en het is en het blijft altijd bezet de persoon in frankrijk heb ik gemaild met de vraag of hij mij kan bellen en bij hem ben ik ook alt
Vraag
•
Suggestie
1.2K
2
0
0
Hallo Iemand een idee waar het aan kan liggen dat ik geen sms kan verzenden naar 4342 ? Dankjewel Frederique
Vraag
•
Tips & Tricks
3K
2
0
0
orange zelf heeft in november 5gb geactiveerd voor 10 euro omdat er een foutje was ik betaal mijn gsm af en betaal 15 euro daarvoor krijg ik 2gb smart data bij laatste 3 maanden was mijn 2gb er niet meer bij maar nu krijg ik 10 euro extra aangerekend terwijl ik sms heb gekregen van hen dat ik 42 moe
Vraag
•
App My Orange
500
0
0
0
Geaccepteerde oplossing
Sinds vorige zaterdag deze optie aangevraagd. Maandag mail ontvangen over aangevraagde dienst. we zijn intussen woensdag, en nog steeds geen internet boost. Duurt dit zo lang bij orange??? is maar optie aanvinken en klaar.
Vraag
•
Reparatie
977
1
0
0
Is het mogelijk om op 2 verschillende adressen een WiFi aansluiting te hebben maar wel op 1 naam?
Vraag
•
Orange Cloud
1.3K
2
0
0
Beste ik hoop dat er iemand kan helpen want ik ben het beu.ik betaal mijn betalingen in de Orange app.ik betaal mijn factuur met Bancontact deze middag en 15min later zetten ze mijn diensten stop op mijn gsm toestel ik bel en alles is geactiveerd volgens hen.maar uren later is mijn gsm nog ni geacti
Vraag
•
Orange Telephone
826
3
0
0
Geaccepteerde oplossing
Hey, wij zijn nu geaboneerd via een Love Trio abonnement. graag zou ik de optie van de TV veranderen naar Orange TV Lite. Hoe kan ik dit het beste doen?
Vraag
•
Suggestie
924
1
0
0
Hi 30 min EU betekend dat ik 30 min international Bellen kan ? Naar warum heb Ik dann kosten Buiten Bundel ? ik heb een printscreen van gemaakt
Vraag
•
App My Orange
1.8K
1
0
0
goeiedag, Op Order date: 7 dec 2022, 21:26:41 Order n': 33**bleep** Heb ik een gsm gekocht met een abonnement de 12T 128GB zwart Smart Data 2 GB Go plus. Ik heb betaald en alles. Er stond op dat de levering 48u zou duren. We zijn al paar dagen verder en ik heb niets ontvangen. Ik hoop dat dit geen s
Vraag
•
Orange Telephone
800
2
0
0
Volgens wetgeving is elke webshop verplicht zowel een telefoonnummer als email te vermelden op de website. (Voor contact te kunnen leggen) Orange al meermaals op de hoogte gesteld hierover zonder gevolg. Dit is een bewuste actie naar mijn mening maar ja, wie ben ik 🙂
Vraag
•
Orange Telephone
1.2K
1
0
0