Ik probeer al 7 dagen mijn verhuis te regelen, maar krijg na uren wachten en berichten in te spreken niemand aan de lijn! Ik ben al bijna 10jaar klant en wordt gewoon niet geholpen. Dus ben ik maar overgeschakeld naar Telenet die wel de telefoon oppakt!Nu moet ik die digiboxen en modum nog binnen br
Vraag
•
Reparatie
1.5K
3
0
0
Wij zijn pas klant geworden bij Orange. Normaal kwamen ze afgelopen vrijdag alles installeren en aansluiten. We kregen een tijdslot tussen 13u en 18u. Ik had hiervoor verlof genomen zodat er iemand aanwezig was. OP de brief stond ook dat wij 99 € moesten betalen als we de afspraak zouden afzeggen...
Vraag
•
Suggestie
2.7K
2
0
0
Hallo. Ik heb paar dagen geleden mijn abbonement van 21 euro betaald. Alleen ben ik bij de betaling de medeling vergeten erbij te zetten die cijfertjes. Het is wel betaald. Maar zie in de app nog steeds staan "nog te betalen"
Vraag
•
App My Orange
1.1K
1
0
0
Is er bij Orange de mogelijkheid om enkel een vaste telefoonlijn te hebben ? Asking for a friend grootouder.
Vraag
•
Orange Telephone
721
1
0
0
Ik ben al jaren klant bij orange.Ik heb reeds een abbonement met smartphone van 24 maanden.ik zit ongeveer in de helft van mijn abbonement.Kan ik nog een smartphone voor bv 99 euro aankopen met mijn zelfde nr?
Vraag
•
Orange Telephone
1.3K
3
0
0
Beste. vanmorgen kreeg ik mail van orange dat de aanvraag van vernieuwing van mijn Sim kaart is uitgevoerd. maar ik heb deze dus helemaal niet aangevraagd. nu in huis met WiFi merkte ik er dus niks van, maar nu ik op weg ben merkte ik dat ik dus helemaal niks bereik heb en zelfs Orange niet kan bell
Vraag
•
Orange Telephone
1.1K
1
0
0
Hallo, Ik had graag doorgegeven dat wij niet tevereden zijn over hoe we gisteren in deze shop te woord gestaan zijn. Ten eerste was de shop om 17u55 al half dicht, we staan voor de deur en de twee shopmedewerkers kijken ons aan en lieten vrolijk de rolluik zakken. Ik heb geklopt en toen mocht ik bin
Vraag
•
Reparatie
1.2K
1
0
Ordernummer: 33**bleep** Beste Ik heb donderdag ll iets bestelt en dat ging geleverd worden binnen de 48 uur. Helaas heb ik niets ontvangen. Hoe komt dit
Vraag
•
Orange Telephone
673
1
0
0
Beste allen, Ik ben op zoek naar gedetailleerde facturen (maw waarop telefoonhistoriek + gebruik data roaming in volume per land op vermeld staat) . We zijn geen Orange klant meer en hebben geen toegang meer tot de klantenzone. De klantendienst kan ons enkel facturen bezorgen zonder vermelding van b
Vraag
•
Tips & Tricks
871
1
0
0
Kan men een tweede simkaart ,met hetzelfde telefoonnummer, aanschaffen , voor tweede gsm ??
Vraag
•
Orange Telephone
1.9K
1
0
0