Kan ik een abonnement per direct stopzetten ? Persoon is met de noorderzon verdwenen !!! Stond mee op mijn naam
Vraag
•
Orange Telephone
1.2K
2
0
0
Hallo. Onlangs zag ik dat het mobiel betalen in de apple app store mogelijk is. Had dit ingesteld en dat werkte. Onlangs moet er iets aangepast zijn waardoor deze optie niet meer werkt voor orange klanten. Ik krijg steeds de melding dat deze optie enkel beschikbaar is voor orange, base en proxi numm
Vraag
•
Orange Telephone
2.5K
1
0
Wij zijn verhuisd naar een verbouwd huis en dit ligt in de kast, kan ik hiermee internet laten installeren door een Orange Technicus?
Vraag
•
Tips & Tricks
1.6K
1
0
0
Beste, Hoe moet ik navigeren via de app of de browser om het rekeningnummer te wijzigen voor mijn domiciliëring? Enige antwoord dat ik hier vind is om te gaan via "mijn profiel", wat al niet eens bestaat in de MyOrange app. Via de website (browser) kan ik wel naar "Mijn profiel", maar komt er nergen
Vraag
•
App My Orange
1.6K
1
0
0
Hallo iedereen! Ik heb een maand en half geleden de visual voicemail optie geactiveerd via de Orange app voor mijn iPhone Xs. Echter krijg ik geen voicemails hier op te zien, en wanneer ik 2 dagen geleden gebeld had naar 5555 had ik tot mijn verbazing 17 voicemails. Ik had gebeld naar de Orange klan
Vraag
•
Tips & Tricks
815
1
0
0
Beste orange, ik vroeg mij af waneer jullie een app gaan landseren op smart tv s? Nu moeten we met de app plus streamen, andere hebben dit wel tel prox tv vlaanderen.... ik hoop dat deze snel komt.
Vraag
•
App My Orange
740
1
0
Ik heb geconstateerd dat mijn kinderen de Orange app kunnen installeren en na het aanmelden de abonnements en betalingsgegevens zien van mijn account. Ook kunnen zij aanpassingen doen aan het abonnement. Dit is niet "handig" . Ook krijgen mjjn kinderen een sms wanneer de betaling van de factuur geda
Vraag
•
App My Orange
1.4K
2
0
0
Binnenkort een citytrip gepland naar Budapest. Heb ik daar gewoonwifi/4g of moet ik iets veranderen aan mijn instellingen?
Vraag
•
Suggestie
833
1
0
0
Beste Tribers Sinds 22 juli 2022 is het mogelijk op mobiel te betalen in de App Store (https://www.orange.be/nl/blog/orange-factuur-aankopen-multimedia). Maar het is voor mij en voor andere niet mogelijk om een telefoon nummer te koppelen in de App Store. Na het ingeven van het telefoon nummer komt
Vraag
•
Tips & Tricks
2.6K
3
0