Geaccepteerde oplossing
Dag iedereen, Mijn multimedia aankopen zijn al kapot sinds augustus, in juli lukte het wel nog (al was het daarvoor ook al niet heel erg betrouwbaar). Zowel op Google Play als de PlayStation Store kan ik niet meer betalen. Ik heb met beide diensten contact opgenomen en zij zeggen dat ze geen autoris
Vraag
•
Reparatie
3.5K
3
0
0
Hey Ik kreeg zonet een email dat mijn aanvraag voor nieuwe simkaart in orde was dit terwijl ik er geen nieuwe heb aangevraagd. Daarbij komend dat mijn huidige simkaart nu buiten werking is Mvg
Vraag
•
Orange Telephone
1.2K
1
0
0
ik heb mijn nummer enkele dagen geleden afgesloten omdat ik ben verhuisd naar het buitenland. iets te vroeg blijkbaar want ik was vergeten dat mijn Its-me en mijn email adress allemaal zijn verbonden met mijn gsm nummer. is er een manier waarop ik mijn nummer en sim-kaart terug kan activeren (sim ka
Vraag
•
Orange Telephone
2K
4
0
0
Geaccepteerde oplossing
Ik nam contact op om op mijn nieuwe adres (nieuwbouw) internet en TV te laten aansluiten, na heel veel bel pogingen (klantenservice is nauwelijks te bereiken) heb ik een afspraak kunnen vastleggen, nu werd de oplevering van de woning uitgesteld en moest de afspraak geannuleerd worden, dus na meer da
Vraag
•
Suggestie
2.5K
5
0
0
Heb herlaadt via Orange app en er komt op succesvol herlaadt maar mijn belwaarde is nog niet aangepast ❓hoelang duurt dat vooraleer de belwaarde wordt aangepast ❓
Vraag
•
App My Orange
692
2
0
0
Hoe kan ik naar 0800 nummers bellen. Want als ik probeer te bellen, krijg ik de melding 'dit nummer is niet toegelaten'. Is dit een instelling op m'n GSM of een optie in het abonnement?
Vraag
•
Orange Telephone
1.7K
3
0
0
Hey, Ik heb toch enige tijd geleden een nieuwe gsm aangeschaft via myorange. Bij deze gsm ontving je earbuds. Dus alles in orde gebracht en uiteindelijk niets meer van gehoord. Is er ergens een mogelijkheid om dit op te volgen?
Vraag
•
Suggestie
1.5K
1
0
0
Ik hoop dat iemand me kan helpen, 4 dagen geleden heb ik mijn sim kaart geactiveerd online, er stond proficiat.....wacht op email van activatie bevestiging. Dit ging max 24u duren. De dag erna niets ontvangen, dus ik bel de klantendienst, ze doen de activatie nogmaals online, ik wacht tot de dag ern
Vraag
•
Tips & Tricks
1.4K
2
0
0
Hi, Mijn multimedia aankopen zijn niet geblokkeerd en ik heb meer dan voldoende krediet maar toch kan ik geen enkele aankoop maken. Dit lukt niet op google play store zowel andere diensten als Boku. Iemand raad of ervaring met dit probleem? Mvg
Vraag
•
App My Orange
1.2K
2
0
0
Heb S22 Samsung gekocht via webshop maar vind mijn aankoopbewijs niet terug heb hem nodig voor mijn cashback wie kan mij helpen aub?
Vraag
•
Orange Telephone
703
1
0
0