Beste Op datum van 06/09/22 kregen we van jullie een mail dat we een Orange krediet verkregen van 63,00€.Op datum van 26/09/22 is onze bankrekeningnummer gecrediteerd met 10,89€ van Orange.Wij vermoeden dat dit een administratieve fout is en vragen om het krediet van 63,00€ toe te passen zoals in ju
Vraag
•
Orange Cloud
854
2
0
0
Ik heb hele pakket dus tv internet en gsm. Ma op mijn gsm gast nu al 5weken 5g niet. En als ik 5000 bel krijg onmiddellijk steeds een Franse vrouw, dus bel ook nog iedere dag liet gsm van mijn man god weet hoe die kosten gaan oplopen ook als je hele dag in wacht durven zetten. Heeft iemand dringend
Vraag
•
Reparatie
1.2K
3
0
0
Kan er mij hier iemand een deftig e-mail adres geven van de klantendienst?? Want die mensen aan de telefoon, daar zijde echt NIETS mee. Telkens doorverwezen worden naar de site, maar daar vind ge niets op. Zwaar teleurgesteld in de diensten van Orange!
Vraag
•
Orange Telephone
707
1
0
0
Beste Ik heb bij jullie nog een rekening open staan van ongeveer 300€ maar dit factuur dateert van minstens 10 jaar geleden.Ik heb al op verschillende manieren geprobeerd om dit factuur op te vragen, maar ik krijg elke keer het zelfde antwoord dat ik mijn klanten nr of gsm nummer van toen nodig heb.
Vraag
•
App My Orange
1.1K
3
0
0
Geaccepteerde oplossing
Ik heb recent een overdacht gedaan van internet/tv/mobile abo naar internet only, het vorige obo ston op mijn de naam van mijn zus en u dus op mijn naam. Nu zijn wiij speciaal naar een orage wikel geweest om dit vlot te laten lopen. Maar helaas is er toch iets kunnen fout lopen, namenlijk krijg ik n
Vraag
•
Suggestie
679
1
0
0
Heb een Redmi Note 11 Pro online besteld, melding wordt binnen 48 uur geleverd. Nu 10 dagen verder nog steeds geen Smartphone en ook nog geen trackings code. Deze was en is nog steeds volgens het net in voorraad. Heb al een melding via 5000 gedaan en een dossiernummer gekregen (59681280). Wat kan ik
Vraag
•
Orange Telephone
833
2
0
0
Ik ben nieuwe klant bij Orange en koos voor het Go plus abonnement. Voor nieuwe klanten was dit tijdelijk €16/maand (normaal €21) gedurende de gehele looptijd van het contract. Dit werd alsook bevestigd via mail. Nu kreeg ik gisteren mijn eerste factuur en werd er toch €21 aangerekend. Ik krijg geen
Vraag
•
Orange Telephone
3K
3
0
0
Geaccepteerde oplossing
Hallo, Is er iemand die ook dit probleem heeft, namelijk dat je in de klantenzone je; bij assets je geboortedatum niet kan ingeven. Normaal gezien rechts gewoon op informatie wijzigen, maar dit lukt niet. Ik heb een Go light en een go plus. Bij Go plus kan ik dit wel wijzigen, bij de Go light niet.
Vraag
•
Orange Telephone
1.8K
2
0
0
Geaccepteerde oplossing
Hallo, Kan je bij orange wifi versterkers of powerpluggs huren? Alvast bedankt.
Vraag
•
Suggestie
1.9K
1
0
0