Geaccepteerde oplossing
Ik heb vandaag 4 simkaarten ontvangen. Gisteren 4 mails met allemaal dezelfde link om te activeren. Op deze pagina moet je de simkaartnummer invullen + uw mail. Hoe weet ik welke simkaart bij welke tel.nummer behoort want deze staat niet op de brief die bij de simkaart zat?
Vraag
•
Orange Telephone
1.1K
1
0
0
Geaccepteerde oplossing
Op mijn factuur staan drie GSM nummers, is er een mogelijkheid dat ik het realtime verbruik van de andere 2 nummers mee kan opvolgen in mijn app. Ik vraag dit omdat 1 van de nrs in het buitenland is en vandaag melding krijgt dat de travel data control bereikt is en dat internet geblokkeerd is. De bu
Vraag
•
App My Orange
1.3K
2
0
0
Hallo allemaal, Ik ben nieuw op dit forum. Hoe pas je eventueel je betaalwijze aan? Of is het enkel mogelijk dat via de klantendienst te doen en niet in de app? Dank
Vraag
•
App My Orange
714
2
0
0
Hallo, Na aankoop van een mobiele surfherlaadbeurt merk ik dat, bij overschrijden van de factuurperiode, eerst terug het standaard surfvolume wordt opgesoupeerd en het (grotere) bijgekochte volume dus sneller vervalt… Klantgericht zou ik het appreciëren als je de volgorde verandert: eerst herlaadbeu
Vraag
•
Suggestie
584
2
0
0
Hallo, Kan iemand mij helpen Ik heb mijn iPhone 11 online gekocht maar had geen factuur meer maar wel mijn orderbevestiging ik heb die mee opgestuurd via een orange shop. Het was een hardware probleem Zou ik met de orderbevestiging wel recht hebben op mijn garantie?
Vraag
•
Reparatie
1.6K
2
0
0
Beste, Recent ben ik naar een ander provider overgestapt wegens betere voorwaarden. Bij mijn eindafrekening heb ik nog recht op een terugbetaling van 7,03 euro maar heb deze nog steeds niet ontvangen. Ik probeer in contact te komen met de klantendienst maar aangezien ik geen Orange klant meer ben ka
Vraag
•
Suggestie
1.4K
3
0
0
Hallo, Volgens de publiciteit voor het voetbalaanbod van Orange worden per week gemiddeld maar liefst 5 wedsrijden van de Bundesliga, 5 van de serie A, 10 uit de Spaanse competitie en 8 van de Engelse FA-cup. https://www.orange.be/nl/opties-en-diensten/eleven Dit lijkt ontzettend veel. Kan iemand di
Vraag
•
Tips & Tricks
919
1
0
0
Wegens een nakende verhuis naar een nieuwbouw, ben ik op zoek naar een vowifi compatibele gsm. De lijst op de Orange website komt echter niet overeen met wat Orange in de webshop aanbiedt: Bij Telenet zeggen bij hun vowifi "Samsung smartphone van 2021? Dan is je toestel geschikt om te bellen via 4G
Vraag
•
Orange Telephone
2.4K
2
0
Naar herhaaldelijk bellen en x aantal minuten wachten op verbinding . Ga ik het nu een zo proberen . Want steeds komt alles inorde na een gesprek . Alles gaat af gewerkt worden de zelfde dag . DUS de beloofde vouchers voor bedrijven , gingen gisteren door jullie aankoop dienst terug inorde gebracht
Vraag
•
Orange Cloud
878
2
0
0
Beste lezer, Hoe kom ik te weten of ik een zakelijk of een particulier account heb bij Orange? Ik vind dit namelijk nergens terug in mijn klantenzone, app of factuur. Alvast bedankt! Met vriendelijke groeten.
Vraag
•
App My Orange
1.9K
3
0
0