Geaccepteerde oplossing
Kan iemand mij helpen waarom ik dit niet kan wijzigingen?
Vraag
•
App My Orange
1.3K
3
0
0
Ik heb zonet mijn prepaidkaart geactiveerd en mezelf geïdentificeerd op de website van Orange. Toch kan ik niet naar deze nummer bellen en krijg ik geen mobiel internet. Doe ik iets verkeerd? Bijkomend heb ik €5 extra opgeladen en hier krijg ik geen bevestiging van via sms. Hopelijk kunnen jullie me
Vraag
•
Orange Telephone
924
1
0
0
Geaccepteerde oplossing
Is er al enig zich op wanneer op Orange ondersteuning gaat bieden voor smartwatches met 4g/LTE? Is dat nog voor dit jaar?
Vraag
•
Suggestie
1.6K
2
0
Geaccepteerde oplossing
Ik heb een met Lineage compatibel toestel gekocht bij Orange. Weet iemand of de Orange Sim blijft werken als het pre-installed OS word vervangen. 🤓
Vraag
•
Orange Telephone
902
1
0
0
Hallo iedereen, Elke keer als ik beroep doe op de klantenservice van Orange, dan hang ik minstens een uur aan de lijn. In de eerste plaats duurt het al enkele (tientallen) minuten vooraleer ik iemand aan de lijn krijg. Vervolgens word ik doorverbonden naar de ‘juiste’ dienst om daar hetzelfde verhaa
Vraag
•
Suggestie
749
2
0
0
Is er iemand bij Orange die zich al eens heeft afgevraagd of het niet mogelijk zou moeten zijn om op een heel eenvoudige manier bijkomende diensten aan bestaande klanten aan te bieden? Heeft er al eens iemand bij Orange geprobeerd om zelf een bijkomende dienst te bestellen? Ik probeer al 3 dagen om
Vraag
•
Suggestie
1.2K
2
0
0
Ik vraag mij af als ik mijn nummer laat veranderen waar ik op moet letten zoals whatsapp,itsme,enz.. Gaat dit nieuw nummer automatisch over,of zal ik bij bepaalde apps dit zelf moeten aanpassen?
Vraag
•
Tips & Tricks
1.7K
1
0
0
Geaccepteerde oplossing
Hallo, @Totem @NelsonM Zou het niet makkelijk zijn om als klant ook kunnen in te loggen op de MyOrange app met gewoon je email en ww dat je hebt van op de klantenzone? ( of Esim QR code zichtbaar maken in je klantenzone op pc en ook de mogelijkheid hebben om deze te vernieuwen in je klantenzone zoal
Vraag
•
App My Orange
2.3K
6
0
Ik wil een sms sturen naar een nummer met 4 cijfers maar bericht wordt niet verzonden. Nochtans in het verleden nooit problemen gehad.
Vraag
•
Tips & Tricks
634
2
0
0