Ugh aan iedereen! Totem wil met je praten over het nieuwe reparatie programma! 😊 Orange wil zijn diensten zo veel mogelijk verbeteren en heeft besloten het wereldwijde "RE"-programma te lanceren: - Recyclage - Reparatie - Refurbished - Retour. Sinds 6 april 2022 heb je de mogelijkheid om je toestel
Vraag
•
Tips & Tricks
2.7K
3
0
Is het normaal dat je je visa kaart gegevens moet ingeven (cadeau: 4 weken gratis tijdschrift) en op de betaalpagina terecht komt? Waar wordt de kortingscode ingegeven?
Vraag
•
App My Orange
2.3K
4
0
0
Hi, Vandaag werd internet en Lite TV geïnstalleerd. Echter wordt op mijn account nergens een abonnement terug gevonden, ondanks de mails dat het in orde is. Mijn gsmnummer is wel ook een Orange nummer maar dan via het werk. Ik zie daardoor op MyOrange enkel de factuur gegevens en abonnementen gekopp
Vraag
•
App My Orange
1.2K
3
0
0
Beste, Ik ben al 16 jaar abonnee bij orange. Ik betaal mijn facturen via de orange app. Sinds deze maand lukt dit niet meer en er is niks veranderd. Als ik de optie bancontact kies en app openen krijg ik een waarschuwingsmelding dat de app op de gsm moet staan. Deze staat er op. Als ik via de Bankka
Vraag
•
Suggestie
3.3K
4
0
0
Hallo een paar dagen geleden heb ik mijn SIM kaartje gekraakt. Kan ik een nieuw toegestuurd worden of moet iemand naar de winkel met mijn paspoort aangezien ik niet kan gaan. bedankt
Vraag
•
Orange Telephone
795
2
0
0
Beste, ik wens via de app een surfherlaadbeurt (5 GB) aan te kopen maar ik kan deze optie niet activeren. (zie foto) Ook via de online klantenzone lukt dit niet. Ik moet dus telkens bellen naar de klantendienst wanneer ik extra data wens bij te kopen. iemand een oplossing voor dit probleem? Alvast b
Vraag
•
App My Orange
2.4K
1
0
0
Geaccepteerde oplossing
Hoi allemaal, is het mogelijk om de datum van de automatische betaling aan te passen? We hadden gebeld en de medewerker kreeg een foutmelding maar we zouden graag de datum toch willen aanpassen. Iemand enig idee?
Vraag
•
Suggestie
3.6K
5
0
0
Beste, na jaren klant te zijn bij orange (na overname van mobistar) hadden we via orange thank you telkens recht op een filmticket 1 + 1 gratis bij de kinepolis… blijkt dat orange sinds 30/03 kinepolis uit hun gamma heeft gehaald en kan je wel nog die tickets gebruiken bij andere cinemas …mag ik vra
Vraag
•
Suggestie
4.5K
3
0
Hallo! Ik ben al jaren klant bij Orange en sinds de start van Visual Voicemail probeer ik de optie te activeren op mijn iPhone. Het lukt me al jaren niet maar nu wilde ik het nog eens een kans geven. In de klantenzone of My Orange-app staat de optie correct geactiveerd. Ik heb ze al meermaals gedeac
Vraag
•
Voicemail
1.9K
2
0
0
Geaccepteerde oplossing
Hallo iedereen, Ik heb een vraag over mijn abonnement. Ik sta nu nog samen met mijn ex-man in hetzelfde abonnement, elke maand gaat er dus een gebundeld bedrag af van onze rekening (onze twee individuele abonnementen samen dus) Nu had ik dit graag weer apart gezien aangezien we uit elkaar zijn en ik
Vraag
•
Suggestie
1.9K
2
0
0