Opties en diensten

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Emailadres klantendienst (klachtendienst)

Welk e-mailadres gebruik je om een klacht te formuleren omtrent persoonlijk abonnement bij orange. Facturatie is per domiciliëring maar loopt fout. Via dit systeem werkt het natuurlijk niet. En nergens is er een te vinden binnen hun klantenzone. Dit bevordert het vertrouwen niet. Het is niet de bedo

Vraag

• 

Suggestie

4.7K

1

0

0

• Klantenservice??? Toestel laadt niet meer op, compensatie?

Mijn gsm (Samsung Galaxy A12) laadde niet meer op ... Naar de Orange shop geweest en daar werd mij meegedeeld dat ik mijn gsm voor 2 weken kwijt zou zijn omdat hij moest opgestuurd worden naar de hersteldienst. Ik had hem nog maar pas in februari aangekocht ... OK stuur hem maar op ... Krijg ik dan

Vraag

• 

Reparatie

1.7K

1

0

0

• Esim QR Code zichtbaar maken in klantenzone op website

Hallo, @Totem @MustafaY Wanneer is het mogelijk om via je klantenzone op pc je QR Code voor Esim te kunnen scannen & te vernieuwen? Via de MyOrange app werkt dit goed maar wat met klantenzone op pc? Groeten

Vraag

• 

Suggestie

1.5K

3

0

0

• Tribe badge : Wanneer krijg ik het?

Wanneer krijg je de tribe badge

Vraag

• 

Tips & Tricks

1.5K

2

0

0

• Eigen Abonnement naar Familie abonnement

Situatie: Ik ben 15 jaar en 7 maanden lid van Orange, Mijn vriend maar 2 maanden. Vraag: Ik dien mijn abonnement over te zetten naar een gezamenlijk abonnement, Ben ik mijn platinum lidmaatschap/loyaliteit kwijt bij orange bij die over te zetten naar het gezamenlijk abonnement?

Vraag

• 

Orange Telephone

680

1

0

0

• Geaccepteerde oplossing

Smartphone ruilen

Hey, mijn vrouw heeft de verkeerde smartphone (met abo) in promotie gekocht voor mij. Ik heb de doos al geopend, maar niet gebruikt. Zou ik die nog mogen ruilen naar de gewenste smartphone? Alvast bedankt

Vraag

• 

Orange Telephone

2.4K

3

0

0

USB-kabel werkt niet!

Ik heb een Samsung UHD Smart TV. Maar ik heb een probleem wanneer ik mijn computer hiermee probeer aan te sluiten, de USB-kabel werkt niet. Ik heb de kabel goed gecontroleerd en geen problemen gevonden. Kan iemand mij alstublieft helpen om het probleem op te lossen? Help me alsjeblieft vrienden.

Vraag

• 

Tips & Tricks

3.1K

5

0

0

Ondergrondse coaxkabel

Weet iemand bij welke instantie ik moet zijn om een coaxkabel die momenteel bovengronds verbonden is met het huis, ondergronds te leggen? Alvast bedankt!

Vraag

• 

Tips & Tricks

1.3K

3

0

0

• Als nederlander op vakantie in Frankrijk/belgie voor langere tijd, welk abbonement ?

Ik ga over 1,5 maand ongeveer met de camper op (een lange) reis door Europa, maar ik weet nog niet helemaal zeker wat ik het beste kan doen wat betreft internet, en ik kan mijn antwoorden ook niet goed vinden op Google. Kan ik bijvoorbeeld voor 2 a 3 maand een abonnement afsluiten bij orange met de

Vraag

• 

Suggestie

730

1

0

0

• Data delen met een gezinslid

Ik heb mijn dochter lid gemaakt van Orange family. Bij ons beide is de badge ondertussen geactiveerd. Als ik op ‘cadeau delen’ klik krijg ik altijd een foutmelding. Iemand een idee hoe dat komt? Ik wil 4 GB die ik gratis kreeg aan haar geven

Vraag

• 

App My Orange

979

1

0

0

Beste leden van de community

Meer weergeven
  • Super User

• 

11.3K Berichten