Opties en diensten

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Databundel werkt niet.

Hallo, ik actieveerde de optie surfvolume maar het werkt niet blijkbaar. Wat kan ik of moet ik doen? Dank bij voorbaat

Vraag

• 

Tips & Tricks

954

1

0

0

• nieuwe simkaart activeren

Heb een nieuwe simkaart, online activeren geprobeerd op de site, juiste gegevens ingevuld en ik krijg het bericht dat er iets verkeerd is. Wat kan ik nog doen of proberen?

Vraag

• 

Suggestie

1.2K

4

0

0

• Verificatie sms

Hallo iedereen, Ik heb een account op Coinbase en om de 30 dagen moet ik mij opnieuw inloggen, hiervoor stuurt coinbase telkens een verificatie sms met een code. dit heeft telkens gewerkt tot afgelopen week. ik heb al meerdere keren een nieuwe sms gevraagd met een nieuwe code maar ik krijg ze niet m

Vraag

• 

Suggestie

2.5K

6

0

0

• (Visual) Voicemail activeren

Ik heb een iPhone SE (2020) en een Orange Go-abonnement. Zelfs na het bezoeken van 2 Orange-winkels en het bellen van 5000 voor hulp krijg ik zowel Voicemail (VM) als Visual Voicemail (VVM) niet aan de gang. Ik ontvang voicemail als sms met een te bellen nummer. Op mijn oude iPhone kon ik voicemails

Vraag

• 

Tips & Tricks

2.8K

2

0

0

• Foutje in Forum, volgens mij.

Aan de beheerders van dit forum. Zou het niet beter zijn om de replys te groeperen onder èèn draad ? Ik bedoel, als leden meerdere keren antwoorden op een topic, dit bij nieuwe berichten het volledige scherm inneemt. Indien de praatgroep van dit forum (niets op tegen hoor) je niet interesseert, hoef

Vraag

• 

Suggestie

1.8K

5

0

• Geaccepteerde oplossing

Factuur van Internet en Gsm samenvoegen

Kan via mijn klantenzone mijn gsm niet toevoegen aan mijn huidig internet. Krijg mijn internet en gsm factuur apart verwerkt. Dus moet 2 aparte betalingen uitvoeren. Hoe kan ik dit samenvoegen.

Vraag

• 

Suggestie

2.8K

3

0

0

• S22+ levering

Weet er iemand soms een exacte datum wanneer de pre orders van de s22+ in de orange shops zullen geleverd worden. Was normaal 25/02? 😪

Vraag

• 

Orange Cloud

1.8K

3

0

• Actie voor nieuwe leden

Beste, Ik ben al 13jaar klant bij orange. Ik las onlangs dat nieuwe klanten de eerste 3 maand kunnen profiteren van go plus aan €10. Hoe kun je dit als bestaande klant doen? Mvg, Thibaut Terrie

Vraag

• 

App My Orange

2.1K

2

0

• Geen toegang tot Klantenzone en Orange-app na overzetting nummer

Hallo, Heb zopas mijn oud telefoonnummer overgezet naar mijn Tempo Gigaprepaid kaart. Voor ik het nummer had overgezet, had ik mij al geregistreerd op de My-Orange app met het Orange nummer dat bij mijn nieuwe simkaart kwam. Nu dit oud nummer bestaat niet meer, maar Orange gebruikt het nog wel om zo

Vraag

• 

App My Orange

1.5K

2

0

• Geaccepteerde oplossing

Itsme app login werkt niet

Beste Orange forum, Sinds vorige week ben ik van proximus overstapt naar jullie, ik heb ook meermaals geprobeerd om te kunnen inloggen via de itsme functie. ,via verschillende internetbrowsers stoot ik telkens op de zelfde problemen dat er namelijk iets mis is gegaan. er is namelijk spraken van een

Vraag

• 

Suggestie

4K

4

0

0

Beste leden van de community

Meer weergeven
  • Super User

• 

11.3K Berichten