Opties en diensten

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Geaccepteerde oplossing

Orange TV app niet beschikbaar op de tv, enkel op mobiele apparaten...

Ik kan op mijn splinternieuwe LG-tv jullie "Orange TV app" niet downloaden, deze is niet terug te vinden in de playstore van de tv... Hebben jullie geen TV-app beschikbaar, zoals vb VTM-GO en TV-Vlaanderen? Op mobiele toestellen kan ik jullie app wel downloaden, maar niet op de tv (die nochtans 1 va

Vraag

• 

App My Orange

5.1K

2

0

0

• Herladen prepaid via internet

Hoe kan ik herladen via internet, zonder via my orange te gaan, simkaart zit namelijk in in remote toestel.

Vraag

• 

App My Orange

1.5K

1

0

0

• Klantennummer niet gekend

Goedemorgen, Ik ben op zoek naar mijn klantennummer maar ik heb nog geen factuur ontvangen (vermoedelijk door een verkeerd email-adres en ik bel naar de klantendienst en wordt van her naar der doorgestuurd maar er is niemand die me kan helpen en momenteel hang ik al tientallen minuten aan de lijn op

Vraag

• 

Suggestie

1.8K

4

0

0

• Sms'en niet ontvangen

Ik krijg van sommige mensen geen sms'en aan het valt mij op da ik van proximus wel aan krijg en van telenet en orange niet.

Vraag

• 

Suggestie

1.6K

4

0

0

• De orange E-Sim

Hallo, ik ben aan t twijfelen voor mijn sim om te schakelen naar een e-sim. kan je mij even vertellen hoe de overgang juist werkt? Kan ik dit zelf doen via de my orange app, of is het toch verstandiger om langs de winkel te gaan hier voor?

Vraag

• 

App My Orange

1.7K

6

0

0

• Herlaad probleem?!

Korte versie: ik heb in paar dagen tijd 3 keer geprobeerd mijn gsm te herladen via de Orange website, 3x15euro van rekening afgegaan, nog steeds NIKS op de gsm, 0.0 euro...,(denk in totaal een 14-tal telefoontjes naar de 5000,5100nummers)...dossiernummer gehad, terug bellen opnieuw alles uitleggen,

Vraag

• 

App My Orange

1.1K

2

0

0

• Geaccepteerde oplossing

Visual Voicemail OnePlus Nord CE 5G

Waarom wordt Visual Voicemail niet ondersteund op de OnePlus toestellen? Met name de OnePlus Nord CE 5G werkt Visual Voicemail niet... Kan dit toestel en merk toegevoegd worden aan de lijst met compatibele toestellen? Want volgens jullie website zou elke Android telefoon vanaf versie 8.1 Visual Voic

Vraag

• 

Tips & Tricks

2.5K

4

0

0

• MyOrange Beta test

Hallo iedereen, Persoonlijk zou ik graag zien dat er een functie komt in 2022 in de Google Play Store & App Store die het mogelijk maakt om beta tester te worden van de MyOrange app , zo kun je fouten vinden voor je een update beschikbaar maakt. @Totem @MustafaY @patrick2 @Tinneke2 Trouwens ik heb v

Vraag

• 

App My Orange

2.7K

8

0

• De afrekening non-reals

Ik heb dus de rekeningen betaald ongeveer 4 jaar abonnee. 75cent door optie gebrek aan de juiste keuze Oppo app nu dezelfde tijdstip een tweede simkaart bijgekomen alles whipe bij interim bureau geen annulatie vericht met u vertelt opgenomen gesprek waarom eigenlijk? Pv2 antwoord graag . Oude nummer

Vraag

• 

App My Orange

1.9K

4

0

0

• Heractivering simkaart

Ik heb nog geen maand geleden een nieuwe nummer gevraagd maar is het mogelijk om een tweede simkaart te krijgen met mijn oude nummer op aangezien ik deze nog nodig heb?

Vraag

• 

Orange Telephone

2.2K

3

0

0

Beste leden van de community

Meer weergeven
  • Super User

• 

11.3K Berichten