Opties en diensten

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Herlaadkaart via My Orange niet meer te herladen

Hallo allen, Ik gebruik een herlaadkaart en heb deze tot voor kort telkens opgeladen via de app" My Orange." Nu heb ik gemerkt dat sinds korte tijd me niet meer lukt. Het loopt verkeerd op het moment dat ik wil herladen via bancontact. Mijn bank app staat ook op mijn telefoon geïnstalleerd en is van

Vraag

• 

App My Orange

2.8K

2

0

0

• Geaccepteerde oplossing

Alle verzekeringen GSM/Tablet tegelijk geactiveerd, maar niet door mij!

Mijn zoon kreeg een viertal maanden geleden een Go Plus abonnement (actie: 16 euro/maand in plaats van 20 euro/maand) en alles ging goed tot ik gisteren toevallig merkte dat alle verzekeringen voor zijn GSM én tablet geactiveerd waren. Ik heb dit gisteren toevallig ontdekt toen ik een gratis cadeaut

Vraag

• 

Verzekering

6K

3

0

0

• Smart comfort pack

Beste. Als je love klant bent met een GO PLUS abonnement, geniet je van een multipack voordeel. Nu wil ik de black friday deal kopen smart comfort pack kopen, dit staat op de site met een go plus abonnement van 20 euro per maand. Blijf je genieten van het multipack voordeel als je dit smart pack aan

Vraag

• 

Tips & Tricks

1.1K

2

0

• e-sim

Hallo Ik probeerde vandaag de Orange shop in Mechelen te contacteren. Vroeg ook om mij op te bellen. Helaas niemand kunnen contacteren. Weet er iemand een telefoonnummer of mailadres waar ik iemand kan contacteren voor een esim abonnement. Groeten Renaatdb

Vraag

• 

Orange Telephone

5.8K

10

0

0

Maandlimiet multimedia

Weet iemand toevallig of je het maandlimiet van je multimedia aankopen kunt wijzigen. Mijn maandlimiet is nu 125 euro maar zou dit graag willen wijzigen naar 200. Alvast bedankt voor jullie hulp.

Vraag

• 

Suggestie

1.2K

1

0

0

Overstap van eigen abonnement naar familie abonnement

Ik zou graag mijn mobiel abonnement overzetten naar een bestaand familie abonnement. Hoe doe ik dit het best zodat het voordelig blijft voor ons allen?

Vraag

• 

Suggestie

1.5K

2

0

0

• Router geschiedenis

Is het mogelijk om de geschiedenis van alle apparaten die zich op mijn netwerk bevinden te bekijken? (verschillende laptops en smartphones)

Vraag

• 

Suggestie

2.5K

1

0

• Opnames

Ik kijk sinds kort tv via de orange TV plus app. Nu is het zo dat al mijn opname stoppen voor het einde maar ik vind ook niet waar en of ik dat kan aanpassen.. iemand die kan helpen?

Vraag

• 

App My Orange

1.3K

2

0

0

• Orange heeft ons een abonnement aangesmeerd wanneer ik achter een start herlaadkaart ben gegaan

Hallo , Een tijdje geleden ben ik een (herlaad) kaart gaan halen voor mijn invalide moeder in de Carrefour te Oostakker . Nu krijgt mijn moeder een een factuur toegestuurd omdat die verkoper haar een abonnement heeft aangesmeerd , die zal waarschijnlijk niet aan zijn targets gekomen zijn en de druk

Vraag

• 

Orange Telephone

1.3K

1

0

0

• Pin code kwijt, nog geen account

Ik heb onlangs mijn Sim kaart ontvangen en geactiveerd. Daarna heb ik mijn kaart met pin en puk code weggegooid. Nu heb ik mijn gsm herstart en moet ik mijn pin code ingeven, maar ik ben ze vergeten. Ik heb ook nog nooit ingelogd in de klanten zone dus ik ken mijn login ook niet. Mijn login opvragen

Vraag

• 

Suggestie

1.3K

2

0

0

Beste leden van de community

Meer weergeven
  • Super User

• 

11.3K Berichten