Opties en diensten

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Activatie esim

Groot was mijn geluk dat ik vrijdagmiddag voor mijn S20+ bij de orange shop in Oostende een esim QR code kon halen. De shopmedewerker wist me te vertellen dat ik deze zonder probleem onmiddellijk kon inscannen voor activatie. Helaas kreeg ik een melding dat activatie niet lukte. Hierop belde ik klan

Vraag

• 

Orange Telephone

5.4K

5

0

• Geaccepteerde oplossing

Herlaadkaart doorschakelen

Hallo, Kan ik een nummer gekoppeld aan een herlaadkaart doorschakelen naar een ander nummer? Heb al bepaalde codes geprobeerd maar krijg steeds de melding dat dit een fout is. Alvast bedankt voor de hulp.

Vraag

• 

Tips & Tricks

1.9K

1

0

0

• Veranderen Website

@Totem en @NelsonM Bij het vernieuwen van de klantenzone is er geen rekening gehouden met het vernieuwen van de Website. Precies bedoel ik hiermee dat er onjuiste informatie staat bij verschillende onderwerpen. Zo heb ik al een aantal dingen gevonden dat er staat dat je via je klantenzone kan regele

Vraag

• 

Suggestie

3.6K

3

0

• Visual voicemail

Hoi ik heb geprobeerd om de visual voicemail te installeren. Maar het word maar niet geactiveerd. Er staat wel op dat je moet opletten dat je dit niet 2 keer mag activeren. Ik vrees dat ik dit perongeluk heb gedaan. Kan ik deze dan niet meer activeren ? Weet iemand hier een oplossing voor?

Vraag

• 

Tips & Tricks

1.6K

1

0

• Badges

Hoi, weet iemand hoe ik de badges kan verdienen om geschenken te krijgen ? Wat moet je hier allemaal doen?

Vraag

• 

Orange Cloud

2.9K

4

0

Nummer wijzigen Herlaadkaart

Hey Tribe. Is het mogelijk om met een Tempo Giga herlaadkaart je nummer te wijzigen in hetzelfde account? Ik bedoel hiermee dus met behoud van je aantal jaren bij Orange. Een nieuwe herlaadkaart aanschaffen zou betekenen dat ik weer van 0 maanden start 🙂 Ps: ik had dit aan de klantendienst gevraagd

Vraag

• 

Orange Telephone

9K

2

0

Gsm

Hallo ik heb een GSM bestelt op 2mei en is betaalt ik heb bevestiging nr gekrijgen levering binen 48uur , nu al 23 dagen en nog niks ,ik heb 15 keer gebelt naar de klantenservice leugenaars , messenger ook gedaan ,reviews gelezen van ander mensen zij hebben het zelfde probleem wachten meer dan 3maan

Vraag

• 

Orange Telephone

4.9K

3

0

• Online bestellingen

Moest je problemen hebben met een online bestelling kan je het beste contact nemen met het Webcare team ( Messenger of Twitter ) . Hier op de Tribe ga je daar geen gepaste oplossing voor vinden omdat daar geen oplossing voor is van de Tribe kant uit. Je kan ook de klantendienst hiervoor bellen om di

Vraag

• 

Suggestie

2.1K

1

0

• Tevreden met Orange

Ik ben al meer dan 12jaar klant bij orange en ben nog steeds tevreden Sinds een jaar mijn vriend ook Orange laten worden

Vraag

• 

Tips & Tricks

5K

1

0

Klacht : shop medewerker !

Kan iemand me vertellen waar ik klacht kan indienen tegen een medewerker in de Orange store? De manier hoe ze klanten behandelen is echt wel alles behalve professioneel. Ik ging naar de Orange store in SINT-NIKLAAS omdat mijn batterij van mijn gsm kapot is. Aangezien er op de website staat dat ik me

Vraag

• 

Tips & Tricks

11.9K

4

0

Beste leden van de community

Meer weergeven
  • Super User

• 

11.3K Berichten

11.3K