Opties en diensten

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Cloud

Gisteren tot mijn verbazing deze mail ontvangen. Ik heb nochtans niks gevraagd Nog mensen dien dat ontvangen hebben, en betekent dit dat Cloud stopt ? Dear Customer, A request to cancel your subscription for plan Orange Cloud 16GB has been taken in charge. You will be notified once the process has b

Vraag

• 

Orange Cloud

2.6K

1

0

0

• Geaccepteerde oplossing

App werkt niet

Ben ik de enige bij wie de my Orange app niet werkt? Ik krijg de foutmelding: blijkbaar is er iets fout gegaan. Onze excuses voor het ongemak. Probeer de app de herstarten

Vraag

• 

App My Orange

5.2K

3

0

Orange Cloud

Ik kreeg verschillende mails van cloud orange dat het wordt stop gezet maar ik kan er nog steeds op.

Vraag

• 

Orange Cloud

3.4K

2

0

0

Levering Gsm

Ik heb op 28/4 een gsm besteld nu zijn we een week verder nog niets, heb al gebeld maar krijg dan iemand aan de lijn die nauwelijks nederlands spreekt en kan/wil mij niet verder helpen. Ook al een bericht gestuurd maar krijg geen antwoord enkel een mail ontvangen van het orderbevestiging en dat de g

Vraag

• 

Suggestie

3.4K

1

0

0

• My Orange badges

Ik ben nu gisteren aspirant verkenner geworden en op de my Orange app heb ik nog niet de badge "scout" en "verkenner" gekregen. Is dit normaal dat het even duurt of niet? Mvg Aiko

Vraag

• 

App My Orange

3.5K

3

0

• levering gsm

ik heb gisteren een abonnement + gsm aangeschaft online. De gsm wordt zoizo opgestuurd naar het adres waar mijn domicilie staat. is het mogelijk om dit toch naar een andres te laten komen ?

Vraag

• 

Orange Telephone

1.9K

2

0

• Orange Cloud Abonnement Opgezegd

Beste Orange / Orangenetwerk Ik heb recent (10/2019) mijn abonnement opgezegd bij Orange, maar sinds kort realiseerde ik mij dat al mijn foto's op de Orange Cloud opgeslagen stonden. Ik ben nu dus een heel deel van mijn foto's kwijt, is er een manier om deze nog terug te krijgen?

Vraag

• 

Orange Cloud

2.8K

2

0

0

• sim kaart bestellen

hallo ik ben onlangs mijn telefoon kwijtgeraakt Ik wil nu via orange een nieuwe simkaart bestellen Naar de winkel gaan en daar een bestellen kan ik echter niet door corona Online gaat dit enkel via de klantenzone waarvoor ik eerst geregistreerd moet worden met mijn telefoonnummer wat dus niet mogeli

Vraag

• 

Orange Telephone

2.5K

4

0

• Als buitenlander Internet aanvragen tijdens Corona

Vorige week vrijdag ben ik terug vanuit Nederland verhuisd naar Antwerpen, Ik ben een week vantevoren bezig geweest om een pakket af te sluiten. Via de website ging dat niet omdat ik dus nog geen Belgisch nummer had en dat probeer ik juist te bestellen... Dus telefonisch contact gezocht daar werd mi

Vraag

• 

Orange Telephone

9.8K

2

0

0

• Orange app

Beste, ik heb de orange app op mijn telefoon en had gezien als in me inschreef voor tribe dat ik een badge kreeg. Dit is niet gebeurd hoe kan ik dit oplossen? alvast bedankt

Vraag

• 

App My Orange

6.6K

4

0

0

Beste leden van de community

Meer weergeven
  • Super User

• 

11.3K Berichten