Opties en diensten

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Orange cloud

mijn orange cloud werkt niet meer. weet er iemand wat te doen?

Vraag

• 

Orange Cloud

1K

1

0

0

• Cloud en Coyote verdwijnen bij aanpassing tarief plan

Voor iedereen zal het al wel duidelijk zijn dat Orange nieuwe tarief plannen heeft. In die nieuwe tarief plannen zit ook vernieuwde diensten die in de oude tarief plannen niet zaten. Dat wil ook zeggen dat als men van het oude tarief plan naar een nieuw tarief plan overschakelt twee diensten zullen

Vraag

• 

Coyote

8.2K

6

0

• Orangeapp

Opnieuw inlogge

Vraag

• 

App My Orange

2.2K

1

0

• Geaccepteerde oplossing

puk code aanvragen zonder bellen

Aangezien mijn kids mijn gsm geblokkeerd hebben, heb ik nu mijn PUKcode nodig. Ik heb doe simkaart al heel lang dus het kaartje met de codes is zoek. Ik ben alleenstaand en heb geen huis telefoon dus kan niet bellen naar de klantendienst en met regels niet gemakkelijk om iemand zijn gsm te vragen vo

Vraag

• 

Tips & Tricks

16.6K

2

0

• Handtekenen per sms

Op het werk zijn we overgeschakeld op digitaal ondertekenen. Hierin wordt er dus een code doorgestuurd die je voor ondertekening moet invullen. Probleem is dat ik die sms niet aankrijg. Alle andere smssen komen gewoon aan, ook die van andere bevestigingsdiensten met codes. Alles nagekeken en alles k

Vraag

• 

Orange Telephone

2.6K

1

0

0

• Orange cloud

Hallo. Ik ben opgestapt naar GO en zie ineens dat mijn orange cloud wordt verwijderd, ik had het niet gezien anders was ik niet veranderd maar hoe moet ik nu al mijn fotos verplaatsen ? En kan je mss wel nog betalen voor orange cloud? Dankje

Vraag

• 

Orange Cloud

4.1K

1

0

• Corona probleem

Ik heb een vraagje ivb met de facturatie. Door heel het ge doe met corona ligt alles in ons land een beetje plat of uit ballans.door dat alles op het bedrijf wat moest aangepast worden naar de corona regels lopen onze liepen onze lonen achterstand op. Dit is nu inorde gekomen sinds gistere. Had een

Vraag

• 

Suggestie

1.5K

1

0

0

• Geaccepteerde oplossing

Hand free voice atan

Hallo iedereen, gisteren kreeg ik een mailtje waarin stond dat ik een wijziging van m’n diensten had aangevraagd, nl handfree voice ATAN 30’. nu heb ik helemaal niets aangevraagd! En wat is deze handfree voice atan dan wel? Iemand een idee misschien? Thx

Vraag

• 

Voicemail

4.2K

2

0

0

• Uitschakelen voicemail en andere diensten

Regelmatig komen er overal verschillende post's binnen bij verschillende onderwerpen over het uitschakelen van de voicemail. Hier heb ik al een post overgemaakt en daar is een duidelijk antwoord over gekomen door de moderatoren en dat het ook is door gegeven aan de betreffende diensten. Hier kan je

Vraag

• 

Suggestie

4.6K

2

0

• Nieuwe simkaart aanvragen

Goedemiddag, Wordt de verzending van een nieuwe simkaart na diefstal van mijn gsm via een Prior-zegel gedaan? Indien de brief gefrankeerd wordt met een Prior-zegel kan deze sneller door de postbode bezorgd worden, namelijk de eerstvolgende werkdag na verzending door Orange. Zoals u weet werden de ro

Vraag

• 

Suggestie

1.3K

1

0

0

Beste leden van de community

Meer weergeven
  • Super User

• 

11.3K Berichten