Opties en diensten

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Communicatie via email

Beste tribe r s Hoe geraak ik het makkelijkst in contact met orange Via email Alvast bedankt voor de hulp Q

Vraag

• 

Suggestie

2.1K

2

0

0

• Geaccepteerde oplossing

sim permanent geblokkeerd

Beste, mijn kaart is geblokkeerd permanent .. ik heb klanten service gebeld ,maar ze konden mij niet helpen om een nieuwe sim kaart te bestellen.. ik moet dat online doen .. maar aangezien ik geen account heb online kan ik niet aanvragen .. aanmaken ook niet aangezien ik geen sms kan ontvangen .. ik

Vraag

• 

Orange Telephone

12.8K

2

0

Van Kastje naar de muur

Hallo, Ik heb een probleem met mijn gsmnummer bij Orange. Het sleept nu al aan voor ruim 3 weken en op de 5000 kunnen ze mij niet helpen. Tot en met 24 februari was ik aangesloten bij Orange op een Shape Ultimate via mijn werkgever toen. Mijn GSMnummer was toen: SSSSSSSS Mijn simkaartnummer was toen

Vraag

• 

Tips & Tricks

3.6K

3

0

• Mijn betaalmethode in app werkt niet

Hallo, Mijn betaalmethode via Orange in app aankopen werkt niet iemand die een oplossing ervoor weet? kaart is voldoende qua bedrag herladen

Vraag

• 

App My Orange

3.7K

1

0

0

• herkend pin en puk code niet

Deze ochtend wil ik inloggen op mijn huawei en vraagt mijn pin,geef ze in en herkent ze niet? Daarna vraagt hij de puk en deze wil hij ook net accepteren ? Wat te doen nu? Mvg robby

Vraag

• 

Orange Telephone

2.4K

1

0

0

• sim kaart niet geregistreerd

Hallo, Ik ben nu een tweetal weken aan het proberen mijn prepaid kaart weer om te zetten naar een abonnement. Na veel te veel in de wacht gezet te worden, doorverwezen, geen antwoord, halfslachtige oplossingen,... wil ik graag een oplossing. Uiteindelijk heb ik een afspraak kunnen maken in een orang

Vraag

• 

Orange Telephone

5.6K

2

0

0

• My Orange app op android pc

Kan ik deze app ook gebruiken op android pc?

Vraag

• 

App My Orange

1.7K

2

0

0

• SIM-kaart activeren blijkt onmogelijke opdracht voor Orange

Sinds vorige week probeer ik een nieuwe SIM-kaart, mij toegestuurd door Orange, te activeren. Via de klantenzone lukte dit niet, dan maar bellen op 9 april: 22 minuten aan de lijn gehangen en de belofte gekregen dat het enkele uren later in orde zou zijn. Niet dus. Opnieuw gebeld op 10 april (10-tal

Vraag

• 

Orange Telephone

2K

1

0

0

Orange cloud...

Hallo op deze mooie paaszondag ! Ik heb zojuist een mail gekregen over een orange cloud abonnement ... Beste Klant, We hebben een aanvraag voor de annulering van je abonnement voor het plan Orange Cloud 32GB ontvangen. Je ontvangt een bericht zodra het proces is afgerond. Dit kan zijn op het moment

Vraag

• 

Orange Cloud

15.7K

1

0

Prepaid to prepaid, no help

Hey, Graag wat advies! Anderhalve week geleden heb ik een Orange prepaid kaart aangevraagd. Deze is ook toegekomen maar heeft uiteraard een nieuw nummer. Nu zou ik graag mijn nummer van mijn prepaid Proximuskaart hierop overzetten. Maar wanneer ik bel naar Orange zeggen ze ofwel: * 'kijk op de websi

Vraag

• 

Orange Telephone

5K

2

0

0

Beste leden van de community

Meer weergeven
  • Super User

• 

11.3K Berichten