Opties en diensten

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Geaccepteerde oplossing

Geen service

Ik heb daarjuist mijn orange abonnament tijdelijk stopgezet en ik heb nu helemaal geen service. Iemand een oplossing?

Vraag

• 

Tips & Tricks

2.2K

1

0

0

My Orange app bug : U gebruikt geen Orange simkaart.

Ik zit momenteel in Spanje geblokkeerd en zou graag mijn resterende data opvragen. Ik ga naar de app "My Orange" en geef mijn telefoonnummer in. Daarop ontvang ik een cijfercode van Orange. Wanneer ik die invul, krijg ik het bericht dat ik geen Orange simkaart gebruik. Ik heb nochtans al heel lang e

Vraag

• 

App My Orange

2.2K

1

0

0

Hand free voice atan 30 min

Ik kreeg een mail van Orange dat hand free voice atan zou geactiveerd zijn. Heeft iemand een idee wat dat is?

Vraag

• 

Orange Telephone

7.3K

1

0

0

• orange cloud

hallo, zonet vernomen dat orange cloud er mee ophoud... Hoe zet ik al mijn foto's en album vlot over naar andere cloud dienst? ongeveer 3200 foto's en 20 gekoppelde albums. Ik kan dit onmogelijk in 1 keer downloaden. Wat kan ik doen om dit vlot te laten verlopen. BEDANKT ORANGE...!!

Vraag

• 

Orange Cloud

2.1K

3

0

0

Coyote Go abonnement

Vorige maand ben ik overgeschakeld van een love trio met arend abonnement naar love trio Go intense. Klopt het dat de iCoyote app met onbeperkte toegang hierdoor vervalt?

Vraag

• 

Coyote

7K

2

0

• Kredit niet gekregen

Op 12maart,heb ik mijn herlaadkaart opgeladen met 15 euro..als altijd op de laatste bijna 5jaar.Ik heb de kredit nog niet gekregen tot nu toe.Vandaag is 31Maart.Ik heb aan de Klantenservice 2 keer gebeld, de 2de keer de vrouw daar zei dat ik 4Gb van internet ga krijgen en dat ik moet een email sture

Vraag

• 

Second call

2.7K

1

0

0

• Contact me sms

Hallo, ik kreeg vandaag een contact me sms van een vriend die ik al gedurende een 10tal dagen probeer te bereiken. Dit stond erin: de persoon die u probeerde te bereiken is opnieuw bereikbaar. Stuurt Orange dit automatisch of is dit door mijn contactpersoon verstuurd? in welke gevallen krijg je zo e

Vraag

• 

Tips & Tricks

7.1K

1

0

0

Tribe koppelen aan gsm-nummer

Hey! misschien een wat vreemde vraag, maar hoe kan ik checken of mijn gsm-nummer wel degelijk gekoppeld is aan deze account? Zodanig dat het ook gekoppeld is met de Orange-app en ik zo dus badges kan verdienen 😊 Alvast bedankt! Ulrieke

Vraag

• 

App My Orange

3.3K

1

0

• Profiel?

Goedemorgen, is er al iets gezegd geworden over de profielen van andere leden en van onszelf? Zouden ze deze hebben uitgeschakeld of zit er weer een bug in de Tribe? Groetjes Josette

Vraag

• 

Suggestie

3.1K

2

0

0

• orange radio

Orange radio app errorIk heb steeds problemen bij het laden van de radio app.. wanneer ik de app open sluit hij vanzelf af of opent hij wel maar wanneer ik dan een zender wil afspelen sluit de app zich af met een error. Ik heb al geprobeerd de app volledig te verwijderen en opnieuw te instaleren maa

Vraag

• 

Orange Telephone

2.8K

2

0

Beste leden van de community

Meer weergeven
  • Super User

• 

11.3K Berichten

11.3K