Opties en diensten

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Geaccepteerde oplossing

Visual voicemail

Hallo iedereen Zijn jullie tevreden over de visual voicemail? Ik twijfel om het te installeren... Is het de moeite waard? Grtjs Sveke

Vraag

• 

Tips & Tricks

3.5K

3

0

• Orange thank you badge

Oké, ik wacht al zo lang op mijn derde badge dat ik al lang zou moeten krijgen. Ik wacht dus al maanden, maar nog steeds niets. Wat is dit voor netwerk. Ik ga overstappen naar een ander provider denk ik!

Vraag

• 

Orange Telephone

5.1K

1

0

0

• Nieuwe simkaart voor bestaand abonnement

Mijn zoon heeft een iPhone gekregen en heeft dus een microsim nodig. Hij heeft al een Orange abonnement. Hoe geraken we aan die nieuwe simkaart, nu alle shops dicht zijn? En hoe worden zijn nummer en gegevens overgezet?

Vraag

• 

Orange Telephone

2.1K

2

0

0

Nieuwe simkaart

Mijn zoon heeft een iPhone gekregen en heeft dus een microsim nodig. Hoe geraken we daaraan, nu alle shops dicht zijn? En hoe worden zijn nummer en gegevens overgezet?

Vraag

• 

Orange Telephone

2.6K

2

0

0

• Orange.be

Er zit een bug op de online herlaad pagina https://www.orange.be/nl/opties-en-diensten/online-herladen Als ik op Verdergaan klik krijg ik de volgende boodschap Not Fiund The requested URL /callback/Exception was not found on this server. mvg Leo Borgions

Vraag

• 

Orange Telephone

2.7K

1

0

0

• Winkel open

Beste, Ik hoop dat iemand hier een antwoord op gaat kunnen geven! Ik heb voorlopig geen telefoon en heb een telefoon gereserveerd in één van jullie winkels maar mag er maar donderdag om komen het enige waar ik bang voor ben is dat wegens het coronavirus jullie winkels gaan sluiten en ik 3 weken zond

Vraag

• 

Orange Telephone

2.2K

3

0

Vernieuwde klantenzone , opties beheren

Zoals we gemerkt hebben is de klantenzone vernieuwd. Na wat vergelijkingen en dingen eens uit te pluizen ben ik tot de volgende vaststellingen gekomen: * de optie voor het in en uitschakelen van de voicemail niet mogelijk * de dienst pro voicemail niet mogelijk in en uit te schakelen ( staat ook nie

Vraag

• 

Suggestie

5.7K

4

0

My OrangeApp opnieuw inloggen

Révélation (Surlignez pour lire) Hey iedereen, ben net nieuw hier maar heb al meteen een vraagje. Wanneer ik een aantal dagen de My Orange app niet gebruik, moet ik telkens weer volledig inloggen met telnr en code. Dat vind ik best vervelend. Ervaren jullie dat ook? Is er misschien een oplossing voo

Vraag

• 

App My Orange

3.3K

2

0

0

Voicemail kan niet meer uitgeschakeld worden met nieuwe tariefplan?

Ik ben een paar dagen geleden overgeschakeld van Koala naar Go Plus. Sindsdien staat mijn voicemail terug actief. Ik heb een hekel aan voicemail en wil dit dus terug uitschakelen, maar op de klantendienst vertelt men mij dat dit niet meer mogelijk is met het nieuwe tariefplan? Dit is toch belachelij

Vraag

• 

Voicemail

19.1K

7

0

• Vernieuwde My Orange app

Zoals de meeste gelezen hebben ben ik over gegaan naar de E-sim op mijn Iphone. Daarvoor had ik de Orange simkaart nog in gebruik op mijn andere gsm en kon ik de My Orange app gebruiken , iets wat met E-sim nog niet kan. Nu heb ik eens gezien of ik de app nog kon gebruiken en het antwoord is ja en w

Vraag

• 

App My Orange

3.5K

7

0

Beste leden van de community

Meer weergeven
  • Super User

• 

11.3K Berichten

11.3K