Hallo Allemaal, wij zijn aan het verhuizen en willen graag ons eerste eigen profiel hebben. maar mijn nummer staat momenteel nog onder het profiel van mijn ouders. (Bij Orange) hoe kan ik mijn nummer overzetten naar een eigen profiel? alvast bedankt!!
Vraag
•
Suggestie
2.8K
2
0
Geaccepteerde oplossing
Ik heb steeds problemen bij het laden van de radio app.. wanneer ik de app open blijft het ofwel bij een zwart scherm, of opent hij wel maar wanneer ik dan een zender wil afspelen sluit de app zich af met een error. Ik heb al geprobeerd de app volledig te verwijderen en opnieuw te instaleren maar zo
Vraag
•
Tips & Tricks
4K
2
0
0
Hey! mijn iPhone 11 is verzekerd en aangekocht bij orange. ik heb de voorwaarden doorgelezen dat een kras op het scherm niet onder de verzekering valt. Maar mijn kras bevindt zich bovenop het sensortje dat het licht meer waardoor ik vele opties mis. Kan hier iets aan gedaan worden?
Vraag
•
Verzekering
2.1K
3
0
0
Ik krijg steeds een foutmelding wanneer ik mijn facebook account met Orange cloud probeer te verbinden..
Vraag
•
Orange Cloud
4.4K
2
0
0
Recentelijk ben ik overgeschakeld naar Orange als internetprovider. Vermits ik al een bestaande (complexe) installatie had, wilde ik alle verkeer gewoon forwarden naar mijn bestaande router. Ik heb dus de DMZ geactiveerd naar het ip-adres van die router. Dat lijkt allemaal te werken zolang het http-
Vraag
•
Tips & Tricks
4.3K
1
0
0
Als ik wil registreren op Orange Cloud (gsm-nummer en wachtwoord kiezen), krijg ik de melding dat het enkel voor Orange-abonnees is. Maar ik ben al meer dan 10 jaar Orange-klant... Ik heb ook al geprobeerd met het verwijderen en opnieuw downloaden van de app. Geen verschil.
Vraag
•
Orange Cloud
3.4K
4
0
Ik visual voicemail geinstalleerd en is active. Wanneer wordt de badge toegekend ?
Vraag
•
Tips & Tricks
5.3K
3
0
Als ik een gedownloade film kijk via Chromecast krijg ik geen ondertiteling. Nochtans de srt-file is voorzien en als ik de film op enkel de gsm kijk is er wel ondertiteling. Maar zodra ik op 'casten' overschakel om op TV te kijken zijn er geen ondertitels meer. Momenteel werk ik met VLC. Bedankt.
Vraag
•
Suggestie
10.9K
1
0
Geaccepteerde oplossing
Ik ben in Colombia en heb een Orange World Traveller Pass gekocht waar 2 uren belminuten zijn inbegrepen. Echter, nu ik mijn voicemail probeer te beluisteren krijg ik een bericht "uw voicemail is momenteel uitgeschakeld, gelieve de klantendienst te contaceren". Ik ben zelfstandige en moet bereikbaar
Vraag
•
Voicemail
4.4K
2
0
Geaccepteerde oplossing
Aangezien ik in een nieuwbouwappartement woon heb ik in huis geen bereik. Momenteel heb ik internet bij Telenet en ook daar een GSM abonnement om gebruik te kunnen maken van VOIP, dat werkt perfect. Maar wat mijn gsm abonnement betreft ben ik niet tevreden en wil ik overstappen naar Orange. Mijn vra
Vraag
•
Orange Telephone
8.9K
4
0
0