Opties en diensten

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Geaccepteerde oplossing

Vernieuwing van Orange app

@Totem Nu dat de tarief plannen veranderd zijn maar ook de klantenzone veranderd is kunnen we dan ook een vernieuwde Orange app verwachten? Misschien met wat meer mogelijkheden , zoals dingen erin aanpassen of dingen betellen.

Vraag

• 

App My Orange

2.7K

2

0

Nieuwe simkaart aanvragen

Mijn echtgenoot is zijn simkaart kwijtgeraakt op vakantie. Hij heeft geen toegang tot zijn account. Kan ik een nieuwe simkaart voor hem aanvragen in een Orange-shop? Zo Ja, welke gegevens en of documenten heb hiervoor nodig?

Vraag

• 

Tips & Tricks

5K

7

0

Pincode wijzigen

Kan iemand mij vertellen hoe ik mijn pincode kan wijzigen? Op mijn toestel vind ik er niets van terug, en met een code die ik online terug vond (ingeven bij telefoneren) werkt het niet.

Vraag

• 

Tips & Tricks

17.4K

2

0

• Orange hulpdienst

Daarnet contact gehad met de infodienst En super geholpen geweest. Al bijna 15jaar klant maar heel blij met orange.

Vraag

• 

Tips & Tricks

3.6K

4

0

Visual voicemail

Ik heb de visual voicemail geactiveerd maar hoe installeer ik dit dan? En waar kan ik de voicemails dus visueel raadplegen?

Vraag

• 

Tips & Tricks

4.1K

2

0

• Cloud bij Flybox Easy Internet at Home ?

Beste, Als ik op : https://cloud.orange.be/ui/jsp/signup.jsp Probeer een account aan te maken met mijn telefoonnummer, krijg ik steeds melding : app.errors.PRO-5102 Ik heb mijn telefoonnummer op alle mogelijke manieren reeds ingegeven. Is er misschien geen cloud aan het flybox abonnement verbonden ?

Vraag

• 

Orange Cloud

1.5K

3

0

0

• Abonnement overdragen

Ik heb mijn abonnement overgedragen naar de nummer van mijn vriendin maar wel op mijn naam behouden om dat dit deel is van mijn love-pakket (zo gedaan op aanraden van iemand die bij orange werkt). Heb het overgedragen omdat ik een gsm van het werk krijg. Nu merk ik dat vandaag mijn nummer al is over

Vraag

• 

Orange Telephone

2.3K

1

0

Orange circle

Hallo, Sinds kort heb ik bij men abonnement dolfijn. De optie orange circle. Ik heb geen idee hoe het werkt.

Vraag

• 

Tips & Tricks

12.5K

1

0

Coyote bij cheetah abonnement?

Ik had nog een vraagje. Ik kan ergens bij mijn abonnement terugvinden dat er precies ook coyote inbegrepen is.. klopt dit of is dit een extra optie da je kan activeren tegen betaling ofzo?

Vraag

• 

Coyote

2.7K

2

0

0

• 500MB 4G gekregen. Werkt niet.

Ik heb een paar dagen geleden 500MB 4G gekregen als cadeau. Ik dacht dat het werkte maar blijkbaar niet. Hoe kan ik ervoor zorgen dat het werkt?

Vraag

• 

App My Orange

2.2K

3

0

0

Beste leden van de community

Meer weergeven
  • Super User

• 

11.3K Berichten