Hoi, ben sinds gisteren in Thailand en door vermoeidheid vannacht mijn pin code 3keer verkeerd ingedrukt. Dus nu moet ik mijn pukcode ingeven...doch die weet ik niet. kaartje ligt in lade in Belgie. Contact met klantendienst is per telefoon ...Dus wat zou ik nu kunnen doen om mijn pukcode in te stel
Vraag
•
Tips & Tricks
12.8K
6
0
Hallo, ik woon in Genk en fluvius heeft zonet glasvezel geïnstalleerd bij ons huis. Het is mogelijk om met orange hiervan gebruik te maken voor €44 per maand. Ik vroeg me af of het mogelijk is om een pakket zoals Love Trio te nemen met glasvezel internet. Ik ben momenteel klant bij Telenet.
Vraag
•
Suggestie
2.1K
3
0
0
Ieps, ik heb een vraag! Ik heb een gsm met koala abbonement maar deze staar op de naam van een vriendin voor mij omdat ik geen gsm met abbonement kon nemen! Nu is mijn vraag kan ik deze gsm met dit abbonement op mijn naam laten plaatsen? Zoja hoe moet ik dit doen en moet die vriendin daarvoor mee zi
Vraag
•
Orange Telephone
2K
1
0
0
Hallo is er een probleem met betalen via mobiele app? als ik wil betalen en kies voor bank app gebruiken zegt hij steeds configureer bank app maar deze is geconfigureerd! ook krijg ik dan kan momenteel niet doorsturen, probeer later opnieuw...
Vraag
•
App My Orange
3.5K
1
0
0
ik heb met orange thank you gekozen voor start 2 run credits (goede voornemens je kent dat wel 😉 maar ik krijg als ik de site probeer te openen dat deze niet veilig is. app.start2run.be/voucher ik heb zelf even gechecked en het certificate is inderdaad vervallen, ik vermoed dat Orange zijn gebruike
Vraag
•
App My Orange
2K
2
0
Geaccepteerde oplossing
Hallo, door omstandigheden met de vervanging van een gestolen flybox, heb ik nu een abonnement voor twee nummers waarvan ik er graag 1 zou opzeggen omdat het niet gebruikt wordt. Tevens zou ik graag het andere abonnement wijzigen naar een "unlimited" met TV enzo. Telefonisch duurt het mij allemaal v
Vraag
•
Tips & Tricks
3K
2
0
Hey Tribes, Ik heb net visual voicemail geactiveerd. Is dit handig eigenlijk? Krijg je de berichten dan in berichtvorm als er iets ingesproken is? Voor de mensen die dit ook willen activeren kan je dit zowel via de app als je naar het stapje tarief gaat en dan andere opties en zo kan je deze activer
Vraag
•
Tips & Tricks
2.4K
1
0
Hallo, Ik wilde mijn simkaart (met nummerbehoud) registreren via de website van Orange. Als ik mijn gsm-nummer wilde ingeven, vroeg die me om een "geldig" nummer te geven. Woensdag heb ik naar de klantendienst van Orange gebeld (met mijn werknummer), waar na heel lang over en weer gestuurd geworden
Vraag
•
Orange Telephone
2K
1
0
0