Kunnen jullie ook deze pagina niet helemaal openen? Of doet Orange besparingen en is deze website in verval? https://www.orange.be/nl/#main-content
Vraag
•
Tips & Tricks
5.8K
7
0
0
Geaccepteerde oplossing
Hallo, Ik kreeg net mail van Orange dat men Orange cloud ga opgezegt worden??? Ook op de site bij de tariefpannen staat Orange cloud niet meer bij de diensten , is dit normaal? Groetjes, KJ
Vraag
•
Orange Cloud
9.9K
5
0
Ik ben nu bijna 20 jaar klant bij orange, en ik wou overschakelen van abonnement naar herlaadkaart. Dus belde ik naar orange en ze zeiden mij dat ik mijn abonnement online moest opzeggen, dit deed ik dus. Paar weken erna gaat ineens niets meer op mijn gsm, dus belde ik opnieuw naar orange om mijn nu
Vraag
•
Orange Telephone
3.1K
2
0
Ik merk net dat de abonnementen niet langer Cloudruimte bevatten Zal dit voor ons, bestaande klanten, ook verdwijnen of behouden we dat voordeel? bedankt
Vraag
•
Orange Cloud
4.4K
2
0
Hallo iedereen, Na 1 maand klant te zijn, is dit al mijn tweede issue.. 1. Installatie van modem (Siligent) gebeurd door technieker op 06/12 na overschakeling Telenet 200Mbps 2. Desktop haalt beloofde downloadsnelheid van 100Mbps en 10 Upload maar het internet is zo ontzettend traag, teamspeak heeft
Vraag
•
Orange Telephone
5.5K
1
0
0
Hallo iedereen, Even langs deze weg proberen aandacht te vestigen op mijn probleem.. @Totem Op 20/11/2019 de voorlopig slechte beslissing gemaakt om over te schakelen van Telenet naar Orange. Gebeld naar de klantendienst, easy switch ID doorgegeven, afspraak geboekt voor de technieker en wachten tot
Vraag
•
Orange Telephone
2.9K
2
0
0
Geaccepteerde oplossing
Beste, ik heb op 23 december men abonnement opgezegd 24 december alles opgestuurt en 27 december heeft orange men apparaten gekregen volgens BPOST hieronder het bewijs. heb gebeld naar orange maar ze zeggen me dit te sturen via de site , maar ik zie dit nergens.. mvg
Vraag
•
Orange Telephone
3.2K
1
0
Beste Tribers, Wat zijn jullie wensen en verwachtingen bij Orange voor het nieuwe jaar van 2020? Jullie dromen en wat zou er hier verwezenlijkt moeten worden? Laat de inkt maar vloeien...
Vraag
•
Suggestie
3.7K
4
0
Ik heb een maand geleden eenoverstap naar Unleashed aangevraagd...het gevolg is pure kolder of horror, het hangt een beetje van mijn stemming af. Op 3/12 zou de overdracht moeten gebeuren....zou. Op 5/12 nog steeds niets dus vraag ik bij Unleashed wat er aan de hand is...zij geven aan dat de info di
Vraag
•
Tips & Tricks
1.3K
1
0
0
@Totem en @NelsonM , Het is mij opgevallen dat een klant veel moet doen en moet zoeken om bij de juiste link te komen als deze iets moet doen. Als iemand een opzeg wil doen of iets wil aanvragen of andere zaken wil regelen moeten we goed zoeken en kijken of er ergens een link is die kan helpen. Heb
Vraag
•
Suggestie
3.1K
5
0