Opties en diensten

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Geaccepteerde oplossing

Visual voicemail

Hallo! Ik heb visual voicemail geinstalleerd maar buiten te activeren zie ik verder niks verschijnen ofzo.. weet iemand hoe dit net werkt? Fijne feesten! 🌲

Vraag

• 

Tips & Tricks

2.9K

1

0

Kan Orange app niet meer installeren

Ik heb zojuist mijn orange app verwijderd omdat hij niet goed meer werkte. Ik wil de app terug installeren en nadat ik mijn gsm nr en de code ingetikt heb, komt volgende opmerking op mijn scherm: Toegang tot deze app is voorbehouden aan orange-klanten. Je toestel bevat mogelijk geen orange simkaart.

Vraag

• 

App My Orange

3.9K

5

0

0

Op mijn gsm abonnement is er belkrediet bij gekomen wat moet ik er mee doen

Hoe krijg ik dat belkrediet van mijn gsm abonnement

Vraag

• 

Suggestie

3.6K

1

0

Visual voicemail

Waarom kan ik visual voicemail niet gebruiken op mijn S10+? Zou bij tarief en opties moeten staan volgens in de app volgens Orange. Dit is bij mij niet het geval.

Vraag

• 

Tips & Tricks

8.5K

2

0

• Visual voicemail

Waarom kan ik op mijn S10+ de visual voicemail niet gebruiken? Het zou bij tarief en opties moeten staan in de Orange app. Dit is bij mij niet het geval.

Vraag

• 

Tips & Tricks

2.9K

2

0

• Spotify facturatie op Orange

Goeienavond allemaal, Je kan via de Play Store facturatie inschakelen via de Orange factuur. Maar kan je dan ook het abonnement van Spotify Premium via Orange laten verlopen? Groeten, Brecht

Vraag

• 

Suggestie

4.5K

4

0

• Geen toegang tot de app voor mij Flybox

Hallo, In zou graag de orange app gebruiken om tede informatie zien van mijn FlyBox. Omdat ik met mijn gsm geen orange klant ben, keijg ik geen toegang tot de app. Is er een manier om dit op te lossen? Mvg, Bram

Vraag

• 

App My Orange

2.2K

2

0

0

• Facturen app raadplegen

Sinds kort hebben mijn vriendin en ik onze nummers op hetzelfde klantennummer laten plaatsen. Zij staat nu mee op mijn klantennummer. De facturen komen nog steeds aan bij mij en de e-mails ook. Maar via de app kan ik geen gedetailleerde facturen openen en zij wel. Hoe kunnen wij dit aanpassen?

Vraag

• 

App My Orange

2.8K

4

0

0

• Een tweede simkaart voor een tweede apparaat

Ik heb een “Arend Premium” abonnement, in de winkel zeggen ze dat ik € 3,00 per maand moet betalen. Maar in het onderstaande (van de internetpagina van Orange gekopieerd) staat dat het gratis is voor particulieren Arend premium klanten. ‘Deze optie is betalend voor klanten met een Dolfijn-, Koala-,

Vraag

• 

Suggestie

5.4K

2

0

0

Mijn nummer bijhouden

Hallo! ik heb een nieuwe simkaart nodig, maar ik wil mijn nummer nog steeds hebben.. wat moet ik doen?

Vraag

• 

Suggestie

2.9K

2

0

Beste leden van de community

Meer weergeven
  • Super User

• 

11.3K Berichten

11.3K