Hoe krijg ik terug een bonus om gratis te bellen naar hetzelfde tarief Vind dit super gemakkelijk want bijna iedereen van mijn familie heeft zich ook aangesloten bij orange en is super contznt van deze dienst. Nooit problemen gehad
Vraag
•
Tips & Tricks
2.1K
2
0
Zucht... Orange app werkt meer niet dan wel. Herstarten, herinstalleren, gedwongen stoppen... werkt allemaal niet. Handig 😕
Vraag
•
App My Orange
3.3K
5
0
Het wegvallen van 3/4g bij het bellen? of ben ik de enige?
Vraag
•
App My Orange
3.7K
3
0
@Totem , @NelsonM , @AlexandraW , Het is mij opgevallen dat er weinig tot helemaal geen respons meer komt van jullie kant uit. In het verleden werden bepaalde posten al eens geaccepteerd als oplossing of werd en respons gegeven op bepaalde onderwerpen. Nu gebeurd er eigenlijk niks meer en dat vindt
Vraag
•
Suggestie
6.8K
3
0
Geaccepteerde oplossing
Door je oude toestel naar een Orange-shop te brengen, geven wij je een aankoopbon met de waarde van je toestel, de interessantste overnameprijs op de markt! Verwen jezelf dus met een nieuwe smartphone of een accessoire aan een verminderde prijs. Vallen deze bonnen te combineren, of mag slechts 1 bon
Vraag
•
Tips & Tricks
2.2K
2
0
Geaccepteerde oplossing
Ik wil de Orange App op mijn tablet hebben, maar ik kan geen verbinding maken aangezien de tablet alleen wifi heeft. Hoe kan ik toch vanaf een ander device dan de smartphone mijn Orange gegevens inzien?
Vraag
•
App My Orange
1.5K
1
0
Tegenwoordig is het online aanvragen van een abonnement of het bestellen van een nieuwe gsm heel normaal. De klant hoeft de deur niet uit alles komt per post en men is gereed na installatie en activatie. Maar als er een probleem is dan geraakt men er niet goed aan uit wat te doen. De ervaringen hier
Vraag
•
Suggestie
2.9K
2
0
Ik had zonet een werknemer aan de lijn van de verzekering die me vertelde dat een mail sturen het enige was wat ik nog kan doen.Ik schets even de situatie. Naam .cappaert natalie. Mijn gsm is begin november gevallen.Ik heb aangifte gedaan en heb heel snel en vlot een pakket ontvangen om mijn toestel
Vraag
•
Verzekering
2.1K
2
0
0