Beste, Zouhet niet mogelijk zijn om de extra EU DATA te kunnen gebruiken voor de volgende maand? Een ideetje? Voor diegenen die veel reizen?
Vraag
•
Abonnement
1K
1
0
0
Wij hebben zowel een orange-internet abonnement als een telefoon- abonnement voor mijn gsm. De betaling gebeurt automatisch via domiciliëring. Dat werkt, maar ik krijg elke maand zowel een email als een sms over het bedrag van de volgende factuur die eraan komt. Aangezien dit elke maand hetzelfde be
Vraag
•
Abonnement met smartphone
2.7K
2
0
0
Beste, Bij transit van vliegtuig in Zwitserland kreeg ik vermelding dat ik 47 euro heb opgebruikt van mijn abonnement. Nu is het zo dat de instellingen via de app zo ingesteld zijn dat dit niet kan gebeuren. Ook was ik ter plaatse ingelogd op het netwerk van de luchthaven. Kun je dit eens bekijken e
Vraag
•
Gebruik
1.4K
2
0
beste leden ik weet niet wat het probleem is met die facturatie van Orange... ik heb enkel een internet abonnement, de rest heb ik niet. In januari bedroeg mijn factuur 46 euro en deze maand 42 euro... terwijl het altijd al 42 euro was geweest. Iemand een idee? Met vriendelijke groet
Vraag
•
Betaling
1.5K
1
0
0
Geaccepteerde oplossing
Hallo, Ik gebruik momenteel de Flybox modem van orange met het Easy Internet atHome (+data boost) pakket (=Home Flybox 150Gb @ 25euro/mnd) https://www.orange.be/nl/producten-en-diensten/home-flybox Heeft iemand een goed alternatief hiervoor bij een andere provider? Na alweer een negatieve ervaring m
Vraag
•
Suggestie
6.5K
2
0
Hallo Ik wil mijn huur decoder inleveren Waar moet ik ervoor zijn of moet ik de klantenservice ervoor bellen
Vraag
•
Gebruik
3.8K
3
0
Geaccepteerde oplossing
Binnenkort vertrekken we naar Noorwegen. Ik heb info gezocht betreffende de roaming (telefoon, data) op de website van Orange. Ik vond daar een blog van een mevrouw Delgado die vermelde dat Noorwegen niet behoort tot de Europese Gemmenschap en dat er dus daar bijkomende roaming kosten zijn (zoals bi
Vraag
•
Naar het buitenland
2.9K
3
0
0
Mijn travel data control is ingeschakeld op nul.Ik heb de orange klantendienst voorheen gecontacteerd om geen roaming oproepen door te laten met bijkomende kosten aangezien data control hiervoor niet toereikend is.Ik houd mijn nummer enkel actief om smsen te ontvangen (voor dubbel verificatie google
Vraag
•
In het buitenland
670
0
0
0
Ugh iedereen! Totem keek om zich heen en zag dat er vragen waren over Premium nummers. Een Premium Nummer is een betaalnummer waarmee je een specifieke dienst kunt bereiken of specifieke informatie kunt ontvangen door een hoger tarief te betalen dan voor "normale" gesprekken. Deze nummers worden gew
Vraag
•
Speciale nummers (Premium)
3.9K
3
0
Hey, Heb net een sms ontvangen: Orange-info: bevestiging van uw betaling van GOOGLE - RISK: Airdrop (RISK: Global Domination) - 27.88€. Meer informatie? Bekijk je aankopen op sso.orange.com/selfcare_obe/ Vanaf het nummer: 8888 Ik vind dit zeer verdacht want ik zelf geen aankopen doe en zeker niet vi
Vraag
•
Betaling
847
1
0
0