Ik heb enkele dagen terug een abonnement geopend bij orange en ik heb de Sim kaart ontvangen. Ik heb het nummer geactiveerd maar in de my orange app kan ik mijn bel minuten, berichten en dataverbruikapps niet zien. Ik heb het abonnement betaald vandaag en ik heb nu al buiten mijn abonnement verbruik
Vraag
•
Betaling
975
2
0
0
Geaccepteerde oplossing
Ik ben platinum klant (reeds meer dan 15 jaar) en momenteel heb ik een gewoon mobiel abonnement 'Go Light' van € 11 per maand. Nu zag ik in de mail de aankomende prijsstijgingen vanaf 2023 en mijn oog viel op een ander type abonnement, namelijk de 'Go Light Special edition'. Ik vind nergens op de we
Vraag
•
Abonnement
2.6K
1
0
0
Ik wil mijn abonnement veranderen omdat er weer een prijsstijging is en dan lees ik dat er voor nieuwe klanten een korting is gedurende de volledige looptijd van het contract? Bijzonder jammer dat dit niet voor bestaande klanten is die al 20 jaar klant zijn. Kan dit toch niet even bekeken worden? Go
Vraag
•
Abonnement
3K
2
0
Dag Forum, Een cry for help, want ik geraak er met Orange zelf niet meer uit. Wij zijn van telenet overgestapt naar Orange, met internet en 3 mobiele nummers. De eerste activatie gebeurde op 18/12, de twee andere nummers op 21/12. Internet is geactiveerd op 21/12. Maar nu komt het: De twee nummers d
Vraag
•
Activatie
3.3K
5
0
0
ik heb op 24 december 2022 melding gekregen van een onterecht verbruik buiten bundel , nl 283,53 € , betrof een uitgaand gesprek naar Tunesië eerst was er een oproep vanuit Tunesië , die ik niet aangenomen heb , ik heb nog een telefoon gedaan naar een Belgisch nr , dan kwam er een melding (25 dec )
Vraag
•
Abonnement
2.2K
5
0
0
Beste, We zijn op zoek naar een andere operator voor onze zaak. Op de website staat bij het go intense pro mobiele abonnement het volgende(zie ook screenshot bijlage): Van en naar het buitenland In de EU, gebruik je je bel en surfvolume inbegrepen in je abonnement. Buiten de EU zijn onze internation
Vraag
•
Abonnement
2.1K
3
0
0
Beste ik heb go plus abonnement, heb deze 1 maand, dus onbeperkt bellen en sms’en + 11gb. Eergisteren had ik 11 euro buiten abonnement, direct naar het kantoor van orange geweest, maar helaas, niet geholpen, reden was op de factuur wachten.Vandaag 44 euro buiten abonnement, mijn internet van 11gb is
Vraag
•
Abonnement
1.8K
2
0
0
Gisteren ben ik op MyOrange gaan kijken hoeveel data ik nog over had, ik had nog 600mb over maar zat wel aan 16 euro buiten bundel.. 2 uur later was dit al 24 euro en nog steeds 500mb over. Ondertussen heb ik mijn mobiele gegevens afgezet en blijft het bedrag stijgen. Nu zit ik al aan 42 euro. Gebel
Vraag
•
Abonnement
934
2
0
0
Pots wakker geworden met een sms dat ik boven mijn surfbundel zit en daarvoor iets van 65€ aangerekend werd. Gekke ervan was, was dat ik toen nog NIET boven mijn maandelijkse surfvolume zat. Volgens de klantendienst, lag het aan mijn verbruik van mobiele internet buiten mijn bundel, wat paradoxaal i
Vraag
•
Abonnement
1.3K
1
0
0
Ik krijg een bericht dat ik reeds 50 euro buiten mijn abonnement zit. Ook in de app staat dat er 101 euro extra gefactureerd zal worden. Echter heb ik nog geen datavolume verbruikt, geen aankopen gedaan en onbeperkt sms/bellen. Hoe kan dit?
Vraag
•
Abonnement
2.9K
3
0
0