Tarieven en verbruik

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Geaccepteerde oplossing

Terugsturen modem en digicorder boete

Hallo,. Wij hebben onze modem en digicorder teruggestuurd na eindeloos te wachten op de barcode. Nu ondertussen daar een extra boete van 260€ voor gekregen,dat ze nadien terug gebracht hebben naar -200€ Dus nog 60€ te betalen,nu mijn vraag is waarom nog 60€ te betalen. Alles is compleet en netjes te

Vraag

• 

Klantenzone

1.1K

2

0

0

• Social tarief invaliditeit

Graag had ik te weten gekomen of Orange het sociaal tarief automatisch toepast. Indien dit niet zo is, hoe vraag ik dit aan? Alvast vriendelijke dank Sdstefke 😉

Vraag

• 

Betaling

3.2K

2

0

• Installatiekosten €149 voor internet+TV? Nergens online vermeld bij online selectie Internet + TV

Ik wou net mijn vriendin overschakelen van Telenet en Orange Start Fiber + complete TV nemen, op de site stond de prijs van €68 totaal + €59 opstartkosten. Zopas belde een vertegenwoordiger en die zei €149 installatiekosten ?! Waarom kwam dit dan niet op de website bij het selecteren en wel de €59 ?

Vraag

• 

Activatie

1.9K

2

0

0

Heractivatie nummer

Na laatste herinnering gisteren factuur betaald, vandaag op de rekening van Orange, hiervan bewijs gestuurd naar twee e-mailadressen waarvan ik niet eens weet of ze bestaan: businesssupport@orange.be en support@orange.be. Mijn nummer is gedeactiveerd en ik kan dus ook niet bellen, aangezien ik zelfs

Vraag

• 

Activatie

970

2

0

0

Giga Fiber

goede middag, wij zijn nieuwe klant internet en tv bij orange sinds begin januari. wij hebben gekozen voor deze bundel om rusteloos te kunnen surfen en tv kijken terwijl dat de kinderen aan het gamen zijn of streamen. nu vroeg ik mij even af, na verschillende metingen komen wij aan max 420 Mb downlo

Vraag

• 

Klantenzone

2.7K

1

0

• Sim 1 niet geregistreerd

Goede morgen, Gisteren om 10u naar de orangeshop geweest voor een nieuwe simkaart. Mijn oude simkaart van Orange was via mijn werkgever. Nu wou ik mijn nummer behouden ( heb ik al meer dan 10jaar) en mijn werkgever heeft mijn nummer dan ook op tempo overgezet. In de winkel wist de verkoper mij te ze

Vraag

• 

Activatie

1.4K

2

0

Domiciliation

I don’t understand how to start the domiciliation process

Vraag

• 

Betaling

689

1

0

0

• Buitensporige factuur ORANGE

Ik heb bij Orange al jaren een Shape plus abonnement met 30 GB inclusief Deze maand krijg ik een factuur van orange die maar liefst €2250 bedraagt wegens verbruik buiten bundel. Wat dat verbruik buiten bundel precies inhoudt staat er niet maar ik zou te veel data verbruikt. Ik heb niet meer data ver

Vraag

• 

Abonnement

706

3

0

0

Jaarlijks abonnement verlengen

Hello, Hello, Ik heb een jaarlijks abonnement voor mijn gsm Nokia 220. De jaarlijkse verlengtijd is beëindigd op 15 december 2023. Vermits ik heel weinig bel met mijn gsm heb ik dit nu pas opgemerkt. Ik wil dus mijn jaarlijks abonnement voor mijn gsm Nokia 220 verlengen voor een jaar en dit lukt nie

Vraag

• 

Abonnement

2.6K

2

0

0

• Orang werlijk

Ik vroeg om hulp in Orange wirlijk, maar het meisje weigerde mij te helpen@?

Vraag

• 

Abonnement

1.1K

4

0

0

Beste leden van de community

Meer weergeven
  • Super User

• 

11.3K Berichten