Tarieven en verbruik

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Geaccepteerde oplossing

Onterecht buitenlandse roaming

Onlangs was ik aan het wandelen in het zuiden van Spanje. (Ik kan jammer genoeg de naam van de gemeente niet ingeven omdat die gemarkeerd worden als foute spelling). Maar het is ongeveer nog 20 km en 45 km van de 2 plaatsen waar de overzetboten gaan naar Marokko. En toch kreeg ik om 17.19 een sms va

Vraag

• 

In het buitenland

1.9K

3

0

0

• Prepaid kaart vervallen

Mijn vader heeft zijn jaarlijkse herlaadbeurt vergeten, is hij nu definitief zijn telefoonnummer kwijt?

Vraag

• 

Herlaadkaart

1.3K

1

0

0

Verbruik buiten bundel

Ik en mijn vrouw kregen daarstraks alkebei een sms dat ons verbruik buiten bundel meer dan 50€ bereikt zou hebben. Zowel via #123# als via de app is niets terug te vinden. Wat is hier aan de hand? (Proberen te bellen naar 5000 maar dat is hopeloos)

Vraag

• 

Abonnement

5.5K

7

0

0

• Terug naar Telenet

Bij Orange begonnen met 68€ nu terug 110€. Bij Telenet betaalde ik minder..

Vraag

• 

Abonnement

3.4K

4

0

0

• Ben je je sim verloren? Hier zijn de te volgen stappen!

Ugh allemaal! Totem keek eens rond en dacht dat het nuttig zou zijn een artikel samen te stellen met de stappen die je moet ondernemen wanneer je je sim verloren bent. Het is nooit leuk om je sim te verliezen, maar om je op te vrolijken… weet dat je altijd je nummer kan behouden... Hoe krijg ik een

Vraag

• 

Herlaadkaart

2.9K

4

0

Tegoed factuur

Een tijdje geleden heb ik een factuur ontvangen van Orange waarbij de conclusie is dat ik een bepaald bedrag tegoed heb. De mededeling is: "aangezien je via overschrijving betaalt, mag je dit bedrag gewoon **bleep** van je volgende betaling." Nu is mijn vraag hoe ik dat juist kan doen? Ik heb geen a

Vraag

• 

Herlaadkaart

2.9K

2

0

0

• Factuur op afbetaling?

Beste, Ik heb een betaling gemist en sta nu onder bewindvoering. Ik kreeg een sms van Orange waarin stond dat ik mijn diensten nog 10 dagen 'aan' kon laten staan door op de sms te reageren. Gaat Orange akkoord gaan met een afbetalingsplan? Met groet, Thomas

Vraag

• 

Abonnement op afbetaling

1.6K

2

0

0

Onmogelijk verbruik buiten bundel aangerekend

Na meerdere jaren klant te zijn bij Orange is nu plots veel verbruikt buiten m'n databundel. Dit is nog nooit voorgekomen, de limiet is nog nooit bereikt geweest. Volgens Tribe en vriendinnen van m'n moeder ben ik niet het enige slachtoffer hiervan. Is er een algemene fout of dergelijke? Volgens de

Vraag

• 

Betaling

3K

2

0

0

Teveel aangerekend

Hoi, zijn er nog mensen waar ze vorige maand enorm teveel hebben aangerekend? Ik zet met een abbo van 20€ met 10gb internet. Overschrijd ik normaal nooit. Nu kreeg ik een dikke week voor afloop van mijn maand factuur een melding dat ik 80% verbruikt heb. Tot daar kan het nog kloppen. Maar dan krijg

Vraag

• 

Gebruik

5K

2

0

• Mobiel internet buiten bundel terwijl ik nog surfvolume heb.

18 juli krijg ik een berichtje van 8090 dat mijn surfvolume bijna volledig is opgebruikt. Ik bekijk mijn app en zie dat ik nog een surfvolume heb (ongeveer 400 mb). Ik ga spaarzaam met mijn internet om want ik wil zeker niet buiten mijn bundel zitten. 19 juli krijg ik heel kort na elkaar dat ik 10€,

Vraag

• 

Abonnement

1.4K

0

0

0

Beste leden van de community

Meer weergeven
  • Super User

• 

11.3K Berichten