Tarieven en verbruik

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Geaccepteerde oplossing

Flybox: factuur van 35130,41 euro

Hoi iedereen, Ik ben al enkele jaren een heel tevreden gebruiker van de Flybox geweest, het voldeed heel goed aan mijn behoeften en met 20 euro per maand was ik zelfs nog goedkoper uit dan de sociale tarieven die je bij de meeste concurrenten betaalt. Dit mooie sprookje is gisteren echter plots in e

Vraag

• 

Abonnement

2.3K

3

0

0

• Buiten bundel verbruik bij eerste activering simkaart

Ik heb een Surf Extra Card en daar was al meteen buiten bundel verbruik van 14,36 Euro. Kaart nog maar net in 4G modem gestopt (in België), heeft een aantal dataverbindingen gemaakt bij eerste gebruik en me het eerste verbruik aangerekend. Ik heb met Orange contact opgenomen en ze hebben mij gemeld

Vraag

• 

Abonnement

1.1K

1

0

0

• € 60 buiten bundel maar heb nog 3 gb over?

De real-time opvolging van mijn dataverbruik in de Orange app lijkt me volledig waardeloos. Ik ontvang vandaag (09/02/2022) om 10:18 een bericht dat ik € 50,- buiten bundel ben. Ik check mijn Orange app en blijkbaar zit ik al aan € 60 buiten bundel - ik heb geen idee vanwaar dit vandaan komt want er

Vraag

• 

Abonnement

5.7K

3

0

0

• Bestedingslimiet verhogen

Hoi, ik heb een herlaadkaart. Elke maand herlaad ik mijn kaart voor 15€, hiermee krijg ik 4gb mobiele data. Die 15€ gebruik ik enkel voor op de playstation store. Nu geeft de store aan: bestedingslimiet bereikt die de mobiele provider heeft ingesteld. Kan ik dit zelf verhogen of moet ik speciaal naa

Vraag

• 

Gebruik

3K

2

0

0

• Buiten abonnement fout?

Hoi! Deze maand heb ik een raar voorkomen gehad, de app zegt dat ik nergens buiten verbruik ben gegaan met iets, maar nu stijgt de laatste dagen het 'buiten abonnement' zienderogen, nu staat hij op 31,72 terwijl qua verbruik en limieten alles nog binnen de perken zit.. Ik doe nooit aan tele-aankopen

Vraag

• 

Abonnement

1.8K

3

0

• Geaccepteerde oplossing

Loopt smart data automatisch af?

2 jaar geleden kocht ik een smartphone bij orange in combinatie met go plus en smart data 1gb. Dat laatste moest om de gsm goedkoper te krijgen. De 2 jaar zijn nu bijna om, ik lees dat het abonnement go plus automatisch verlengd wordt maar ik vind niets over de smart data. Wordt dit ook automatisch

Vraag

• 

Abonnement op afbetaling

5.9K

1

0

0

• Bedrag buiten bundel blijft oplopen

Sinds enkele dagen heb ik gemerkt dat ik een bedrag buiten bundel heb dat dagelijks blikft oplopen. Na bezoek aan een Orange winkel en een telefoontje van 20 min naar de klantendienst zou mijn bedrag niet meer mogen oplopen. Ik vind het gewoon vreemd dat ik geen melding heb gehad dat ik boven 50€ bu

Vraag

• 

App My Orange

1.9K

2

0

0

• Extra payments

Hallo iedereen, ik heb een probleem met purchases. In de laatste twee maanden komt te veel keer orange info: confirmation of your payment of 4.99 euro(s). for more info, check your purchases on orange.be/purchases. maar de probleem is ik heb niets gekocht. Laatste twee maanden ik krijg de factuur al

Vraag

• 

Abonnement

2.9K

2

0

0

• Orange lanceert Go Extreme special edition !

Ugh allemaal, We kondigden niet lang geleden de Go Extreme. Maar we hebben nog een verrassing voor jullie: de Go Extreme special edition. @Gregory had het al gemerkt ! 🙂 Alle nieuwe klanten die kiezen voor Go Extreme special edition genieten van een heleboel data (60GB) en kunnen onbeperkt bellen e

Vraag

• 

Promo

7K

6

0

• Gratis nummer 5000 onbereikbaar?

Effe eens naar het gratis nummer 5000 van Orange proberen te bellen, maar de boodschap is:'De dienst die u te bereiken, is momenteel niet toegankelijk!' Huh, we hebben een probleem en dan is Orange niet bereikbaar voor hun klanten? Of zijn ze van naar veranderd in VOO? Update: Het gratis nummer 5000

Vraag

• 

Klantenzone

1.5K

2

0

0

Beste leden van de community

Meer weergeven
  • Super User

• 

11.3K Berichten