Hallo, Deze maand kreeg ik een factuur waarbij ze me 67.76 euro te veel hebben aangerekend. Ik koop vaker eens een boek op Google play. Ik had een maand geleden 2 boeken proberen bestellen. 1 ervan heb ik ontvangen. Bij het 2 de boek wou Google play niet accepteren en deze aankopen zijn daar ook nie
Vraag
•
Andere kosten
548
4
0
Opeens staat eind november 2024 5x sms nummers op mijn factuur. Gratis, maar ik weet hier niets vanaf. Weet iemand van welk bedrijf deze nummers zijn? premium sms diensten. 328813 xmshub 328659 ? 328629 bics
Vraag
•
Speciale nummers (Premium)
1.1K
1
0
0
kan ik een maximum verbruik buiten de bundel ( gesprekken, smsen, data) instellen? ik zou een max bedrag willen instellen zodat ik geen buitensporige rekeningen zou kunnen krijgen. mijn vrouw heeft , bij een andere operator weliswaar, een sms gekregen dat er 25euro buiten haar bundel is gebruikt en
Vraag
•
Abonnement
840
2
0
0
Ik ben een beetje gefrustreerd. Op 12 december heb ik het nummer van mijn zoon verhuisd van Jim naar Orange. SMS gekregen dat de overdracht gebeurd was, telefoon opnieuw opgestart, alle instellingen staan juist. Hij kan niet bellen of gebeld worden, heeft geen mobiel internet, kan niet smsen. Ik heb
Vraag
•
Activatie
638
2
0
0
Ik krijg sinds kort berichten aan wanneer ik een oproep heb gemist. Vroeger was dit ook het geval maar dit heb ik toen kunnen deactiveren. Iemand een idee hoe dit moet? Ik vind het niet meer.
Vraag
•
Oproepen & SMS
720
1
0
0
Beste, ik heb een Hp officejet pro 8610 printer en sins ik overgestapt ben naar Orange kan ik mijn printer niet meer verbinden met wifi. printer vindt het netwerk maar kan niet verbinden via booster die staat ongeveer 50cm van printer. alle andere apparaten werken perfect via deze boosters. graag op
Vraag
•
Abonnement
945
3
0
0
Hallo Ik heb een boete gekregen van 80 euro wegens het niet terugsturen van een wifi booster. Ten eerste: ik heb deze al netjes teruggestuurd. Ten tweede: ik ben helemaal niet op de hoogte gebracht dat ik een boete zou krijgen. Ten derde: waarom een boete? Alles is teruggestuurd. Ik heb de indruk da
Vraag
•
Betaling
569
4
0
0
Beste Afgelopen vrijdag werd ik gecontacteerd door een goede kennis via Messenger met volgend bericht Hallo hoe gaat het ? Is het mogelijk om uw nummer te krijgen, alstublieft, het is een beetje dringend? Jammer genoeg op ingegaan. Sindsdien krijg ik meldingen dat er buiten bundel verbruik is en ste
Vraag
•
Andere kosten
608
2
0
Beste, Ik nam recent een mobiel abonnement "Orange Mobile Small" voor 14 Euro per maand. Via mijn werkgever (Vlaamse overheid - "Pluspas") had ik recht op 10% korting. Deze heb ik dus aangevraagd. Iets later zag ik een aanbieding via Natuurpunt waar ik lid van ben en waarin werd gezegd dat je tot 10
Vraag
•
Promo
1.3K
3
0
Onlangs stelde ik een vraag over roaming in Turkije en de Best Destinations Plus Pass. Wanneer ik deze nu wilde activeren en nog eens de lijst met zones bekeek viel het me op dat bepaalde landen, waaronder Turkije, in het VET gedrukt staan. Iemand enig idee wat dit betekent?
Vraag
•
Naar het buitenland
378
1
0
0