Tarieven en verbruik

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Factuur buiten bundel

Ik heb 3 dagen geleden gekeken om de Orange app om eens te kijken hoeveel mijn volgende factuur ongeveer zou kosten. Er stond toen dat ik 60.50 euro aan Mobiel internet moet betalen wat ik heel raar vond aangezien ik een Go Plus abonnement heb en ik maar 20GB kan gebruiken en ik er niet over kan gaa

Vraag

• 

Betaling

2.3K

2

0

0

• Geaccepteerde oplossing

Bellen naar mobielnummer ander EU land

Goedemorgen, Weet iemand of het bellen naar bijv. Een Duits of een Nederlands nummer ook in de bundel zit? Of moet je hier apart voor betalen? Bedankt alvast

Vraag

• 

Abonnement

2.8K

4

0

• Kosten bellen italie

Hallo, ben in italie, probleem tarieven wat bellen betreft, tempo giga tarief, in enkele seconden (23 precies) bellen zie ik aub 7 euro van mijn pre paid gaan, temeer ik een tempo giga nummer bel, zou in de EU zelfs gratis zijn! Of niet? Hoe is dit mogelijk? verbinding provider automatisch, is nu I

Vraag

• 

Herlaadkaart

1.9K

2

0

0

• Beluren overschreden

Gisteren kreeg ik bericht van Orange dat mijn beluren op waren. Hieropvolgend checkte ik de orange app en zag ik dat ik reeds 12,5 euro buiten mijn abonnement was gegaan. Los van het feit dat ik het niet correct vind dat ze me pas zo laat op de hoogte stellen, was ik ook verschoten over het bedrag.

Vraag

• 

Abonnement

1.1K

2

0

• Het maandelijkse overschot op uw factuur,

Wat gebeurt er met hetgeen je niet gebruikt van uw abonnement, de tijd die je over hebt om te bellen of de tijd die je over hebt om mobiel internet te gebruiken, iedere maand heb ik overschot, zowel voor het bellen als voor het internet, maar als ik dan eenmaal kort gebruik maak om naar mijn zoon in

Vraag

• 

Restwaarde

1.9K

7

0

• Kan nummer niet toevoegen aan Playstation Store

In ons gezin van 5 (2 volw en 3 kinderen) gebruiken we allemaal Tempo Giga. Mijn vrouw en ik gebruiken dit al jaren en we zitten samen nog in Orange Circle zodat het samen op 1 factuur komt en we bellen gratis naar elkaar. Dit is iets dat nu niet meer bestaat. Mijn oudste zoon heeft sinds 2 jaar tem

Vraag

• 

Multimedia

1.1K

2

0

0

• aflossingstabel

hoi ik wil mijn aflossingstabel raadplegen maar dat lut me niet in de klantenzone als ik inlog met it's me

Vraag

• 

Klantenzone

1.3K

3

0

0

Reizen buiten Europa

Bij het reizen buiten Europa, hoe vermijd je data buiten je abonnement te verbruiken en je globetrotter badge te vervolledigen?

Vraag

• 

App My Orange

1.1K

2

0

0

• Als iemand mij belt vanuit het buitenland, word ik gefaktureerd?

Beste Als iemand mij belt vanuit een EU zone 1 land, Nl of Uk, of De, word ik dan gefactureerd? Als ik bel naar het buitenland dan word ik wel metteen gefactureerd ondanks mijn go extreme. Ik dacht dat ik ergens gelezen had als oplossing dat je naar het buitenland kon bellen in je abbonement zat met

Vraag

• 

Betaling

4.7K

4

0

0

Sim en puk code kwijt

Help! Ik ben mijn sim en pukcode kwijt. Kan iemand mij verder helpen aub? Alvast bedankt!

Vraag

• 

Suggestie

3.2K

3

0

0

Beste leden van de community

Meer weergeven
  • Super User

• 

11.3K Berichten