Tarieven en verbruik

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Zakelijk en prive abonnement beide opvolgen in MyOrange app

Beste, Ik heb zowel een zakelijk abonnement via mijn werkgever als een prive abonnement. Beide Orange. Bij mijn prive abonnement heb ik ook nog een ander gezinslid. Ik gebruik de MyOrange app om het verbruik op te volgen. Sinds kort heb ik een dual sim en heb ik zowel mijn zakelijk nummer als prive

Vraag

• 

App My Orange

3K

3

0

0

• Geaccepteerde oplossing

Bedroevende klantenservice

Er is een factuur doorgestuurd die mi onterecht is (ik ben van klantnummer gewijzigd-professioneel). Er is trouwens ook een creditnota voor bijna hetzelfde bedrag (0.35 euro verschil) doorgestuurd geweest. Hiervoor heb ik de klantendienst meermaals gebeld, maar tevergeefs... ik krijg niemand aan de

Vraag

• 

Betaling

2.1K

2

0

0

• Extra aanrekening voor mobiel data

Ik ben reeds 18 jaar klant bij Orange, ik was tot nu toe altijd een tevreden klant, plots wordt er 91 euro extra aangerekend aan mobiele data, een 4 tal dagen voor het verlopen van mijn verbruiksperiode kreeg ik melding dat mijn mobiele data op was, ik hield dit nauw in het ook en heb enkel mijn mob

Vraag

• 

Abonnement

1.3K

2

0

0

• Mobiel internet-kosten bij nieuw abonnement Go Extreme

Waar zit het probleem? Ik sluit op 1 juni een nieuw contract af: Go Extreme met een nieuwe surf extra card. Om 15:25 sms dat nieuw tarief Go Extreme actief is. Op zaterdag 4 juni een sms dat ik 50 euro buiten de bundel verbruikt heb met het nummer van mijn nieuwe surf extra card. (dus niet met mijn

Vraag

• 

Abonnement

3.3K

3

0

0

• MMS buiten bundel aangerekend

Hallo ! Vraagje aub ... Sinds de prijsveandering van Orange krijg ik een "buiten bundel" aangerekend voor het versturen van MMS... en heb ik eerder nooit gehad. Zijn de MMS en SMS diensten niet meer gratis of ben ik mis ? 🤔 Ik heb eeb Go Plus abonnement. Bedankt voor de moeite en vriendelijke groet

Vraag

• 

Abonnement

7K

3

0

0

Verbruik "Buiten abonnement" zonder aanleiding

Hallo allemaal, Sinds kort heb ik kosten zogezegd buiten abonnement, en dit klopt niét in werkelijkheid. Ook nu weer, afgelopen weekend: vrijdag is mijn teller op 0 gezet, en ik had nog heel veel over. En toch waren er voor bijna € 2 "kosten buiten abonnement". Behalve 2x een parkeersmsje klopt dit

Vraag

• 

Abonnement

4.3K

4

0

0

• Beste abonnement student

Ik zoek het beste abonnement voor een studentenprijs, dus 4G maar ook bellen en sms'en. Ik heb nu een herlaadkaart.

Vraag

• 

Abonnement

2K

2

0

• Identificatie herlaadkaart

Ik wil van abonnement overschakelen naar een herlaadkaart. Mijn abonnement is stopgezet en nu moet ik mij identificeren om mijn herlaadkaart te kunnen gebruiken. Alleen ben ik op reis in het buitenland (dat is net de reden waarom ik wil overschakelen) en ik kan dus niet een orange winkel binnen stap

Vraag

• 

Activatie

2.4K

2

0

0

Bellen naar Nederland

Ik heb een gsm abonnement met onbeperkt bellen, maar telkens als ik met mijn telefoon naar een Nederlands telefoonnummer bel ga ik over mijn abonnement? Ik dacht dat alles binnen de EU hetzelfde was?

Vraag

• 

Naar het buitenland

4.8K

2

0

0

• Abonnement aanvragen onder bewindvoering

Mijn man is bewindvoerder van onze zoon. We willen een abonnement aanvragen voor hem. Hoe moeten we dit aanpakken? Bij Base vind ik daar info over terug, maar hoe gaat dat bij Orange? Dank u

Vraag

• 

Abonnement

2.4K

3

0

0

Beste leden van de community

Meer weergeven
  • Super User

• 

11.3K Berichten