Tarieven en verbruik

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Simkaart geschorst

Mijn simkaart is geschorst terwijl alles betaalt is, hoe komt dit.

Vraag

• 

Betaling

1.6K

4

0

0

• Ongewenste abonnement "NBA league pass" via Orange

Beste, Op 03/9/2023 kreeg ik een sms dat ik zou ingeschreven zijn op een maandelijks league pass van NBA voor €24.99. Dat heb ik nooit de goedkeuring of getekend. Dit bedrag staat nu elke mand op een factuur van Orange. Dit is een typisch bedrog met de nietigheid van de zogezegde overeenkomst tot ge

Vraag

• 

Abonnement met smartphone

3.6K

2

0

0

• Simkaart geschorst

Mag orange zomaar zonder enige vorm van herinneringen ineens een sim kaart schorsen bij een openstaande factuur?

Vraag

• 

Betaling

2.8K

4

0

0

• Geaccepteerde oplossing

Contact en klacht

Hoe is het mogelijk om orange te contacteren via email? Waar kan ik een klachtenformulier invullen?

Vraag

• 

Klantenzone

1.8K

2

0

• Buiten bundel

De app zegt dat ik 600€ buiten mijn bundel ben maar alles staat gelimiteerd op 0€. Ik zit in het buitenland en gebeurd nu al vaker dat ik zogenaamd buiten mijn bundel ga.

Vraag

• 

Abonnement

2K

2

0

• €1500 in extra verbruik

Ik ben gisteren opgestaan met een bericht van Orange dat “mijn aanvraag niet behandeld kan worden”. Welk aanvraag dit is, blijft een groot vraagteken aangezien ik aan het slapen was. Ik probeer m’n werk te bellen en opeens hoor ik dat m’n lijn is geblokkeerd. Ik bel de klantendienst en ik krijg te h

Vraag

• 

Abonnement

994

3

0

0

• Belkrediet opvragen

Is het mogelijk om mijn bestaande belkrediet op te vragen? Ik heb namelijk redelijk wat geld hierop staan en kan het zeer goed voor iets anders gebruiken...

Vraag

• 

Restwaarde

631

1

0

0

• Geaccepteerde oplossing

Reis naar London

Zijn er extra roamingkosten in Engeland nu ze niet meer bij europa horen?

Vraag

• 

In het buitenland

6K

2

0

0

• gsm bestellen en abonnement behouden

Ik wil een nieuwe gsm bestellen (iphone 15 - 128 GB - roze) en ik wil hierbij mijn abonnement behouden (Go Intense). Wanneer ik alles aanduidt volgens de procedure, staat er dat ik 819€ + 35€/maand moet betalen. Volgens de Orange winkel (Hasselt) is de 35/maand wat ik nu ook betaal aan mijn bestaand

Vraag

• 

Abonnement met smartphone

1.3K

2

0

0

• factuur afbetalen

hallo ik sta achter met het betalen van mij factuur´ ik kreeg gisteren een berichtje waar in stond dat mijn simkaart geblokeert werd kan ik een afbetalingsplan vragen en zo ook mijn sim kaart laten deblokeren groetjes, Ellen

Vraag

• 

Betaling

1.3K

2

0

0

Beste leden van de community

Meer weergeven
  • Super User

• 

11.3K Berichten