Hoi Iedereen! Ik ben van al mijn facturen mijn mobiel internetverbruik aan het noteren. Dit ook ivm een badge. 37 of 394 MB is eenvoudig, maar hoeveel MB is 1,29 GB? 1290? Zit ik juist met deze redenering? Ik krijg soms een sms die zegt dat ik "over de limiet van mijn mobiel internet gegaan ben", ma
Vraag
•
Gebruik
885
0
0
0
Geaccepteerde oplossing
In het buitenland werkt mijn 4g nooit
Vraag
•
In het buitenland
1.9K
3
0
0
Hoe blokkeer ik uitgaande mms-berichten of het transitionproces van sms naar mms?
Vraag
•
Abonnement
1.6K
1
0
0
Geaccepteerde oplossing
Hallo allemaal, Ik ben hier nieuw en daarom heb ik dus een domme fout gemaakt. Ik heb de optie domiciliëring maar nu toch mijn factuur betaalt. Wil dit zeggen dat het nu tweemaal van mijn rekening zal gaan, en ik dus best de klantendienst contacteer? Alvast bedankt om te antwoorden!
Vraag
•
Betaling
1.9K
3
0
0
Geaccepteerde oplossing
Laat Orange online betalen met belkrediet toe, via providers als Dao Pay of Boku? Ik ben al jarenlang aangesloten bij Mobile Vikings en gebruikte mijn overtollige belkrediet vroeger onder andere om RP te kopen in League of Legends. Sinds een jaar of twee is dat bij MV niet meer mogelijk. Als Orange
Vraag
•
Herlaadkaart
2.1K
1
0
Geaccepteerde oplossing
Hallo, Wie is er ook de dupe van een Internetscam en betaald per week 4,99 € aan vortex, en is er een mogelijkheid om de betaalde bedragen terug te vorderen?
Vraag
•
Abonnement
3.5K
1
0
0
Geaccepteerde oplossing
In de Orange app kan je in het menu Opties beheren het volgende aanpassen: Travel data control is een gratis dienst waarmee je een limiet instelt voor je internetverbruik in het buitenland. Geen onaangename verrassingen meer! Van zodra je de limiet bereikt hebt, wordt je verbinding geblokkeerd. Nu k
Vraag
•
In het buitenland
2.8K
3
0
Hallo, Ik heb sinds augustus klant bij Orange. Ik heb 10 gb aan data per maand. Ik zie nu in de app dat ik 62 euro moet extra betalen aan smart data. Hoe is dit mogelijk? Ik was vorige week op reis naar Italië. Ik kreeg de melding dat het verbruik zelfde was als in België maar in Zwitserland was dat
Vraag
•
Abonnement
9.8K
1
0
Hallo, Enkele weken geleden is mijn telefoonnummer geblokkeerd omdat ik zogenaamd veel buiten mijn bundel zou verbruikt hebben. Dit bedrag bleek opgelopen te zijn tot een kleine €800 alvorens dit geblokkeerd werd. Dit lijkt mij al raar, aangezien ik zou verwachten dat het al veel sneller zou geblokk
Vraag
•
Abonnement
2.4K
2
0
0
Ik heb GSM gebruikt voor parking, maar heb naderhand een parkeerboete gekregen. Hoe kan ik bewijzen dat dit betaald was via GSM?
Vraag
•
Herlaadkaart
2.9K
3
0
0