Geaccepteerde oplossing
Hallo, Ik ben de tarieven van mijn abonnement aan het bekijken en ik begrijp iets niet helemaal. Ik heb een Go Unlimited abonnement. Als ik in mijn zetel zit en ik bel met mijn gsm naar een Nederlands nummer, betaal ik (volgens de wereldkaart internationale tarieven) 0,2299 euro per minuut. Als ik i
Vraag
•
Naar het buitenland
5.5K
2
0
Geaccepteerde oplossing
Goedeavond Ik ben recentelijk overgestapt van Dolfijn 12 (Plus?) naar Go Plus. Vroeger had ik altijd facebook en twitter onbeperkt, en nu met de overstap naar Go Plus staat nog steeds in de app dat ik onbeperkt Facebook en Twitter heb. Nu kreeg ik vandaag meerdere berichten dat ik mijn limiet qua su
Vraag
•
App My Orange
3.6K
2
0
0
Hoi Hoe kan ik achterhalen wat er precies is aangekocht buiten bundel? Ik vermoed namelijk dat er kwaad opzet is want ik heb op enkele dagen sms'jes gekregen met codes en een hoop aankopen van telkens 4,99€ Hoe kan ik dit stoppen en wat moet ik doen om te weten wat er gekocht is en voor wie? Ik snap
Vraag
•
Abonnement
2.7K
4
0
Ik heb een uur of twee geleden het nummer, **bleep**2, herladen voor 15 euro. Het geld is van mijn rekening gehaald maar op de Orange app komt er geen belkrediet bij.
Vraag
•
Herlaadkaart
2.9K
2
0
0
Is het mogelijk om je orange abbonnement te behouden maar een nieuwe nummer aan te vragen?
Vraag
•
Abonnement
8.8K
3
0
Het betreft een vraag over het bellen naar een 0904 nummer. In een andere topic heb ik u hierover bericht. Zou u dit kunnen nazien aub. Alvast bedankt.
Vraag
•
Abonnement
1.9K
3
0
0
Hallo, Op de factuur kan u zien welke nummers er werden gebeld, of naar wie er sms werd gestuurd. Maar dit kan enkel als je de factuur krijgt. Kan dit ook terwijl de maand nog loopt? Kan dit ergens worden bekeken? Of moet je uitdrukkelijk wachten op de eindfactuur. alvast bedankt. sven
Vraag
•
Abonnement
3.6K
2
0
Bestaat er een optie bij Orange (als je love duo abonnement hebt) om bij te betalen om minuten te krijgen om zo te kunnen bellen naar Roemenië? Alvast bedankt!
Vraag
•
Naar het buitenland
3.7K
2
0
Geaccepteerde oplossing
Herlaad kaart of abonnement? Ik gebruik nog steeds pre paid kaart aangezien ik weinig bel en sms. Doorgaans herlaad ik maar om de 2 maanden. Pre paid blijven gebruiken of toch overstappen naar abonnement?
Vraag
•
Herlaadkaart
2.3K
1
0
0