Tarieven en verbruik

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Geaccepteerde oplossing

Smart data? Wat is het extra voordeel?

Kan er mij iemand de grote meerwaarde zeggen van de smart data dat je moet bijnemen om een toestel goedkoper te kunnen aankopen? Of is het enkel de 1/2 gig en korting? Dan is dit na 2 jaar te betaleneen klein voordeel, of heb ik dit mis? Is er nog een mogelijkheid om iets aan te kopen met een bestaa

Vraag

• 

Abonnement met smartphone

17.2K

1

0

• Account aanmaken voor de klantenzone

Om het verbruik van je internet of het verbruik van je gsm abonnement op te volgen kan je een account aanmaken in de klantenzone en de My Orange app. Heb je een account gemaakt in de klantenzone dan volstaat enkel het ingeven van je gsm nummer in de My Orange app en je kan dan ook onderweg je verbru

Vraag

• 

App My Orange

4.1K

3

0

• Terugsturen toestellen

Door een verbouwing heb ik mijn orange tv en internet diensten moeten opzeggen. ik verstuurde op 30/10 reeds mijn toestellen via bpost zoals het moet, maar blijf herinneringen ontvangen... What now ? Greetz

Vraag

• 

Suggestie

5.4K

2

0

0

• Nieuwe simkaart werkt niet

Hallo, ik heb een tijdje geleden Love Trio besteld. Na een telefoontje van Orange kreeg ik mijn nieuwe simkaart opgestuurd. Er werd mij gezegd dat ik deze enkel moest activeren en ik zou kunnen bellen en sms'en. Maar ik heb die nu al 2 weken geleden geactiveerd en het werkt nog steeds niet. In de Or

Vraag

• 

Activatie

2.2K

1

0

0

• Geaccepteerde oplossing

raar nummer op de factuur

Hallokes, Vandaag kregen we onze rekening voor de afgelopen periode, en er staat een aanrekening op die we niet kunnen plaatsen. Er zou gebeld zijn naar volgend nummer 321307 gedurende 10 sec en de prijs is 2.41€. Weet iemand welk of van wie dit nummer eigenlijk is, want het is precies geen goedkoop

Vraag

• 

Speciale nummers (Premium)

6.6K

3

0

• Mobiele data

Beste, ik heb nog genoeg mb’s over maar op de een of ander manier doet mijn 4g het niet. Heb mijn telefoon al 2 keer opnieuw opgestart. En op de orange app staat dat er een storing is.

Vraag

• 

Abonnement

2.5K

2

0

0

• Orange detox badge

Hallo, heeft iemand al de Orange detox badge geprobeerd? Is dat bericht dat je moet sturen betalend?

Vraag

• 

App My Orange

9.1K

6

0

• Getrouwheidspremie

In mijn my orange app staat bij tarief en opties de boodschap getrouwheidspremie minder dan een maand resterend. Wat wil dit zeggen?

Vraag

• 

Abonnement

4.8K

1

0

0

• Mobiel in het buitenland

Moet je meer betalen in het buitenland ? Normaal niet toch

Vraag

• 

Herlaadkaart