Tarieven en verbruik

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Geaccepteerde oplossing

Woekerprijzen

Vraag

• 

Abonnement

9.3K

5

0

• Go Plus krijgt een boost!

Ugh iedereen! Totem heeft geweldig nieuws voor jou! Het Go Plus-tariefplan krijgt een boost. Je profiteert van 8 GB data vanaf 24/07. Dit voordeel is voor jou, of je nu een zelfstandige, particuliere of nieuwe klant bent! Heb je nog geen Go Plus, aarzel niet om dit tariefplan te activeren via jouw v

Vraag

• 

Gebruik

10.8K

6

0

Bellen naar Frankrijk

Ik heb dus 24,48 minuten gebeld naar Frankrijk, er worden mij 26 minuten aangerekend, normaal is dit 0,23 eurocent per minuut . Het bedrag is 6,02 euro als ik goed uitreken kom ik op 5 ,98euro en in mijn geval is dit dus 5 ,63euro voor 24,48 '. Er is dus teveel aangerekend. Is dit normale gang van z

Vraag

• 

Abonnement

2.4K

1

0

verbruik internet

Weet iemand hoe je het maandelijks verbruik van het vast internet kan nagaan? Ik zou willen weten hoeveel ik per maand gebruik, maar vind dit nergens terug. Ter verduidelijking, Het gaat over het vast internet. Niet via de 4G.

Vraag

• 

Suggestie

3.3K

1

0

Herladen maar ontvang geen belkrediet

Ik heb maandag herladen. Het geld is van mijn rekening, maar ik heb de belwaarde niet ontvangen. Ik heb ondertussen al 2 keer naar de klantendienst gebeld. De eerste keer werd me uitgelegd dat ik op deze pagina mijn betalingsbewijs moest insturen. https://www.orange.be/nl/form/herlaadbewijs-van-je-p

Vraag

• 

Herlaadkaart

3.2K

1

0

• Niemand kan naar mij bellen

Ik heb een Samsung j 6 als gsm. E ik kan iedereen bellen. Alleen telkens als iemand mij belt krijgt diegene direct voicemail terwijl mijn gsm niet uitstaat. Hoe kan ik dit oplossen. Is er iets aan mijn simkaart? Of moet ik gewoon iets anders instellen bij instellingen? Of ligt het aan mijn gsm zelf?

Vraag

• 

Activatie

2.5K

3

0

0

Spam telefoons

Ik krijg voortdurend telefoons van onbekende nummers, privé nummers, nummers waar een naam bij komt te staan die ik niet ken (bijv. Naessens Olivier???),... Elke dag wel twee a drie nummers. Ook steeds andere nummers. Wat kan ik hiertegen doen?

Vraag

• 

Oproepen & SMS

3.3K

1

0

0

• Opgelicht : waar kan ik heen ?

Vandaag belde mijn dochter me op met de mededeling dat er 50€ buiten bundel was. na nazicht bleek dat er 92€ was aangerekend aankopen derden. ik belde direct naar orange en kreeg ludiek het antwoord dat ik een maand moet wachten om te klagen , ik wou enkel vermijden dat er nog meer wordt aangerekend

Vraag

• 

Abonnement

5.6K

4

0

Meerdere nummers - App

Dag Is het mogelijk om via de app (of op een andere manier?) het verbruik op te volgen van twee nummers? Ik gebruik nl. 2 Orange SIM-kaarten in 1 gsm (werk en privé) en zou graag beide opvolgen. Alvast bedankt

Vraag

• 

App My Orange

6.5K

2

0

0

Beste leden van de community

Meer weergeven
  • Super User

• 

11.3K Berichten