Geaccepteerde oplossing
Hi! Ik ben buiten mijn abonnement gegaan met "Surfvolume Smart data", maar heb nog 10 GB "Surfvolume". Iemand een idee wat het verschil en hoe ik kan overschakelen naar "Surfvolume"? Groetjes, Melanie
Vraag
•
Suggestie
7.3K
2
0
0
Op een niet geweten, duistere manier heb ik plots een abonnement toegekend gekregen van 4,99 euro per maand, dit gaat om VR Tube , buiten bundel ik wil dit abonnement zo snel mogelijk kwijt, ik wil dit niet, hoe kan ik dit annuleren? Heb al 5000 gebeld, maar moeilijk binnen te geraken, alvast bedank
Vraag
•
Abonnement
5.5K
4
0
0
Hi, Ik wou hier even horen of er nog mensen zijn die een vrij hoog buitenbundel verbruik hebben? Ondanks een upgraden van mobiel internet van 5G en een verhoging van mijn abonnement na melding dat ik buitenbundel aan het verbruiken was, bleef het bedrag oplopen, maar NIETS van mobiele data werd in m
Vraag
•
Abonnement
3K
4
0
Ongevraagd heb ik ineens een abonnement op de dienst 360 VR tube , kostprijs 4,99 euro per week . Ik weet niet hoe ze mijn gsm nummer gelinkt hebben aan dat abonnement . De hamvraag is hoe geraak ik er vanaf ? Op internet geen informatie te vinden . Een sms zegt dat we **bleep** moeten bellen om abo
Vraag
•
Abonnement
9.2K
3
0
Geaccepteerde oplossing
Waar op mijn factuur vind ik terug waar ik juist buiten mijn abonnement ging? Ik weet nooit of het is door data of door te bellen naar een betalend nummer.
Vraag
•
Abonnement
1.8K
1
0
kopij zal verder verspreid worden via andere instanties (oa vrt)https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2019/06/19/check-uw-telefoonrekening-wordt-u-ook-plots-wekelijks-3-99-euro/ Klantnummer :2791610101109 Uw klacht Nam u reeds contact op met de betrokken operator ?JaIs er reeds een juridische procedure lopen
Vraag
•
Abonnement
3.5K
2
0
0
Geaccepteerde oplossing
Vroeger had ik een kolobri Zen abonnement zodat ik niet buiten mijn bundel zou kunnen gaan. Een aantal weken geleden veranderde ik van tariefplan maar ik vind nergens de optie om hier ook een limiet op te zetten. Kan iemand me hierbij helpen?
Vraag
•
Abonnement
1.5K
1
0
0
Help! Ik zit in het buitenland in Europa en mijn 4G wil maar niet werken. Wat moet ik doen?
Vraag
•
In het buitenland
2K
2
0
0
Ik moest iets regelen en moest daarvoor naar een Nederlands 0800 nummer bellen (vanuit België). Om zeker te zijn heb ik mijn kaart met 20 euro herladen (herladen, geen abonnement). Tijdens mijn telefoongesprek werd de conversatie abrupt afgebroken wegens geen belkrediet. Hoe kan het dat er op nog ge
Vraag
•
Herlaadkaart
7.8K
4
0
0
Geaccepteerde oplossing
Ik heb een vraag over een abonnement. Met het geld van je abonnement kun je bv je bus ticket betalen. kun je dan ook met je abonnement andere dingen betalen zonder dat je over bv een abonnement van 20 euro over je 20 euro gaat. Zo ja wat kun je doen? Ben ik nu al 6 jaar 20 euro aan het weggooien of
Vraag
•
Betaling
2.4K
3
0
0