Tarieven en verbruik

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Heractivering simkaart/gsmnummer

Hallo, Door stopzetting van abonnement bij huidige werkgever is mijn gsmnummer of simkaart op non-actief gezet.. Hoe kan ik mijn gsmnummer terug heractiveren en een nieuw abonnement aangaan?

Vraag

• 

Activatie

7.4K

2

0

0

• 8069: kan bericht hier niet tonen

Hallo, Ik heb zonet een berichtje gekregen van het nummer 8069 met als boodschap "Kan het bericht hier niet tonen". Ik vermoed dat dat een mms is, die ik niet kan lezen op mijn huidige gsm. Is er een manier om die online te lezen? Ik heb geen code gekregen en er staat ook niet bij wie de afzender is

Vraag

• 

Oproepen & SMS

10.2K

3

0

• onterechte kosten buiten bundel

hallo, op mijn laatste factuur was er een kost van 60eur buiten bundel. Ik heb naar de klantendienst gebeld, en blijkt dat ik 60euro mobiel internet zou verbruikt hebben in Egypte. Ik ben die periode niet in Egypte geweest (niet in het buitenland tout court) en mijn gsm toestel/simkaart ook niet. ik

Vraag

• 

Abonnement

5.1K

2

0

0

• Nieuwe simkaarten : Welk nummer hoort bij welke kaart?

Heb 2 nieuwe simkaarten aangevraagd voor bestaande nrs. Heb ze vandaag ontvangen en geactiveerd (zijn binnen 1 dag normaal actief.) maar hoe weet ik welke Sim voor welke nr is?

Vraag

• 

Activatie

3.4K

1

0

0

• Afbetalingsplan

Kan men een maandfactuur van een abonnement op afbetaling betalen voor 1 malig?

Vraag

• 

Betaling

6.2K

5

0

0

• Enquete: Orange 'Data sprong' - in de toekomst?

Bij Base (alleen bij Base), als je je belwaarde niet hebt opgebruikt, dat je de data naar de volgende maand kan overzetten. Dat heeft 'data Jump' bij Base en dat is alleen in een abonnement aanwezig (15E). Zo kan je de belwaarde of data opgebruiken, die je nodig hebt de volgende maand. Link Data Jum

Vraag

• 

Gebruik

4.4K

5

0

• Geaccepteerde oplossing

Factuur verhoogd?????

Vandaag ontving ik bericht dat mijn laatste factuur online stond. Bij controle zag ik dat voor de fixed Phone een bedrag van 15€ aangerekend staat. Volgens contract was dit 10€. Waar kan ik klacht neerleggen over het teveel betaald? Zelfs een verhoging v

Vraag

• 

Abonnement

3.8K

3

0

• Gemiddelde duur activatie nieuwe SIM

Hallo Ik vroeg mij af hoelang een gemiddelde activatie duurt van een SIM kaart met een nieuw nummer. Er staat max. 1 dag, maar ik vroeg mij af hoe dit tewerk gaat. Is het mogelijk dat deze buiten de werkuren nog geactiveerd zal worden of kan ik er zeker van zijn dat dit maar tenvroegste morgen zijn?

Vraag

• 

Activatie

7K

2

0

• Geaccepteerde oplossing

Belle naar en van het buitenland.

Hallo helpers ! Hopelijk is de overgang van oud naar nieuw aangenaam verlopen ! Zeer graag jullie hulp aub ... Ik heb een Love pakket met Koala - en stel, ik zit in het buitenland met met foon met Belgisch nummer, wat kost het mij om naar een ander Belgisch nummer te bellen ? En andersom : wat kost

Vraag

• 

Naar het buitenland

5.1K

2

0

• Overstap van Telenet

Ik had deze maand een pak problemen bij Telenet. Uiteindelijk is het opgelost, maar daar zijn wel 4 bezoeken voor nodig geweest, en vermits ik bij Telenet de hoofdprijs betaal, en een ondermaatse service krijg is de maat nu vol. (ik bespaar jullie het volledige verhaal) Ik denk er dus heel sterk aan

Vraag

• 

Activatie

5.2K

3

0

Beste leden van de community

Meer weergeven
  • Super User

• 

11.3K Berichten

11.3K