Hallo, ik ben redelijk slecht gezind, na meerdere malen contact te hebben gehad met de klanten dienst telefonisch dacht ik vorige keer eindelijk geholpen te zijn. Nu krijg ik een sms van Orange dat wegens onbetaalde factuur mijn abonnement geschorst word!😡 probleem: een maand geleden ben ik in een
Vraag
•
Betaling
3.3K
6
0
Geaccepteerde oplossing
Goeiemorgen Ik gebruik regelmatig de app 4411 (parkeren/delijn/...) Nu heb ik onlangs gemerkt, als ik een sms van 4411 krijg ik 0.15€ buiten bundel ben. Elke keer als ik een sms krijg van hun (zonder dat ik dat vraag) kost mij dat 0.15€. Ik heb eens gekeken op mijn account of ik dat op één of andere
Vraag
•
Abonnement
7.9K
2
0
Geaccepteerde oplossing
Beste mijn sim is geblokeerd en ik ben mijn puk code kwijt ik kan dus niet naar 5000 bellen met mijn nummer hoe geraak ik aan mijn puk code ? Met mijn gsm kan ik niks !!!
Vraag
•
Abonnement
12.3K
2
0
0
Geaccepteerde oplossing
Hallo allemaal, Wie krijgt ook een error code 20 bij het inloggen in de klantenzone? The proxy failed to connect to the web server, due to TCP connection timeout. Timm1983
Vraag
•
Abonnement
3.9K
2
0
Geaccepteerde oplossing
Beste Orange, Beste leden, Ik heb een koala abonnement van €20 per maand en vorige week vrijdag heb ik Go Light aangevraagd van €10 per maand, maar dit werd tot op heden nog niet geactiveerd? Ik heb gisteren al via messenger een bericht gestuurd naar Orange, maar tot op heden nog geen antwoord gekre
Vraag
•
Abonnement
5.3K
3
0
Geaccepteerde oplossing
Hallo, ik ben in het buitenland en wil mijn tariefplan verhogen van Dolfijn naar Go Plus, ik krijg echter steeds de melding dat er een fout optreed. Wat kan er aan de hand zijn en hoe kan ik dit asap opgelost krijgen? ik geniet wel van een kleine korting momenteel door een promo code via het werk. m
Vraag
•
Abonnement
3.4K
1
0
Ik geniet sociaal tarief bij wijze van invaliditeit.Mijn telecomprovider Orange heeft dit steeds netjes verrekend op de facturatie.Tot ik mijn abonnementsformule enkele weken geleden upgrade omdat er volgens de telecomoperator ORANGE een gunstigere aanbieding was t.o.v. die ik handhaafde..Bij nazich
Vraag
•
Betaling
17.6K
5
0
Geaccepteerde oplossing
Als men belt naar een 078 is dit inbegrepen in de prijs go plus pakket? Of wordt dit afzonderlijk aangerekend?
Vraag
•
Abonnement
5.7K
2
0
0
ik verblijf momenteel in de Filipijnen, heb een factuur ontvangen van 750 euro, ik zou 7 keer gebeld hebben, heb ik dus niet, ik heb hier totaal geen service. Hoe kan ik Orange e-mailen, kan dus niet bellen. Alvast bedankt marc
Vraag
•
In het buitenland
3.8K
2
0
0