Sinds enkele dagen ontvang ik geen tekstberichten meer.
Vraag
•
Tips & Tricks
28
2
0
Hey! Ik ben al jaren klant bij Orange, maar weet pas sinds kort dat dit forum bestaat. Ik heb nog geen idee wat je allemaal op dit forum kan doen en snap het allemaal nog niet zo goed...
Aankondiging
•
Tips & Tricks
44
1
0
Door werken in de buurt kunnen wij niet bellen, noch gebeld worden ( behalve noodoproepen) tot volgende maand. Collega van de klantendienst zei dat bellen via WiFi een oplossing is, maar hoe dat kan geactiveerd worden wist hij niet. Mijn partner werkt in de zorg en zij moet telefonisch bereikbaar zi
Vraag
•
Tips & Tricks
32
1
0
Geaccepteerde oplossing
Niettemin mijn taalkeuze Nederlands is moet ik mijn profiel tekst aanpassen in een Franstalig menu. Android
Vraag
•
Gebruik
29
2
0
Officiële oplossing
Mijn microfoon deed het daarjuist niet meer dus wou mijn gsm uitschakelen en opnieuw inschakelen. Bij het opnieuw inschakelen moest ik mijn pincode ingeven. Ik had deze drie keer fout dus moest mijn puk code ingeven. Ik gaf mijn puk code in. Kom dan op een ander scherm waarop stond nieuwe pin, dus i
Vraag
•
E-sim
23
1
0
Geaccepteerde oplossing
Kan geen betaal number bellen zegt number is niet in gebruik
Vraag
•
Buiten bundel
35
1
0
Afbetalingsplan gsm-toestel terugvinden op factuur, en afbetaling beëindigd
Vraag
•
Gebruik
48
1
0
We krijgen soms SMS en van onze collega’s in Polen via nummer 8629 ipv via hun GSM-nummer. Heel vervelend, want we kunnen niet terug antwoorden en weten ook niet welke collega er geantwoord heeft. 8629 wordt trouwens door andere bedrijven gebruikt dus niet echt betrouwbaar. Hoe kunnen we vermijden d
Vraag
•
Configuratie
32
1
0
Ik heb recent een gsm proberen te bestellen via de webshop, maar die werd geannuleerd door orange door artikel 2.2 dus wat exact het probleem is zegt het niet direct. Effe gebeld en geen enkel persoon kon antwoorden van wat het probleem exact was. Heb gebeld en volgens hun was alles opgelost en kon
Vraag
•
Bestelling
31
1
0