Welkom bij de Tribe Lounge ! Stel jezelf voor en ontdek alles wat er te weten valt over ons Forum. Voor technische vragen of informatie over onze producten, bezoek de andere categorieën.
Nieuwe topic startenHallo, Bedankt voor al het hulp! Fijne Kertsmis en een gelukkige nieuwjaar toegewenst. Mvg, tworuss
Vraag
•
De Orange-community
3.9K
6
0
Aan alle helpende Tribers ... bedankt voor jullie inzet en Prettige Eindejaarsfeesten ! 🌲 👍 🍀
Vraag
•
De Orange-community
3.2K
2
0
@NelsonM Er zijn mij een aantal dingen opgevallen die toch een beetje teleurstellend zijn nu we weer het einde van het jaar naderen. Dit is een derde post die er komt over de Meet en Greet. We wachten nog altijd op een uitnodiging wanneer deze weer eens gaat komen. Vorig jaar is er gezegd geweest da
Vraag
•
De Orange-community
2.2K
3
0
Er is blijkbaar sedert enige tijd een probleem op Tribe: het kiezen van een avatar is niet meer mogelijk in de settings van het profiel. Bestaande leden kunnen niks meer aanpassen en nieuwe leden hebben zelfs helemaal geen keuze, ze hebben d' office dat blauw/zwarte geval als avatar. Wat ik niet heb
Vraag
•
Nieuwe structuur
4.2K
5
0
Is het mogelijk om je profiel foto te veranderen?
Vraag
•
Nieuwe structuur
8.6K
3
0
Hey, beste mede- orange -tribers; Ik wil toch nog even zeggen en laten weten dat ik mij bewust ben van mijn veel te lang dradige reacties, starten van eigen vragen of denkbeelden, enz sat ik neertyp en post. Ik moet nog veel bijleren om mijn hersenprikkels en hersenspinsels veeeel beknopter te formu
Vraag
•
Nieuwe structuur
2K
1
0
Mijn orange decoder is op dit moment kapot daarvoor wou hij soms niet opstarten. Ligt dit aan mijn decoder of is het een algemeen probleem?
Vraag
•
De Orange-community
1.8K
2
0
Geaccepteerde oplossing
Werkt al enkele dagen niet meer - Na confirmatie via Itsme krijg ik het volgende: Sorry, er ging iets mis. Probeer het later opnieuw.
Vraag
•
De Orange-community
3.2K
1
0