Tribe Lounge

Welkom bij de Tribe Lounge ! Stel jezelf voor en ontdek alles wat er te weten valt over ons Forum. Voor technische vragen of informatie over onze producten, bezoek de andere categorieën.

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Taal blijft niet altijd staan

Wat kan ik er aan doen dat regelmatig als ik een ander scherm krijg hier op het forum dat de taal soms naar het Frans springt. Het staat NL en met een volgende pagina gaat het naar Fr. Staat goed ingesteld in mijn profiel.

Vraag

• 

Suggestie

3.9K

2

0

0

• thank you orange

onlangs nieuwe gsm gekocht en wist nog niet helemaal hoe die werkte. dankzij het juiste orange-abonnement ondanks het vele surfen toch niet buiten mijn normale datagebruik gekomen. thank you orange

Vraag

• 

De Orange-community

1.6K

1

0

• Geaccepteerde oplossing

Gsmnummer linken aan mijn tribe account

Hoe kan ik mijn gsm nummer koppelen aan mijn account Als ik het wil wijzigen gaat hij automatisch terug naar mijn naam maar slaat niks op

Vraag

• 

Nieuwe structuur

5.3K

4

0

Hij komt. Hij komt.....

Vraag

• 

Suggestie

4.2K

2

0

• Infobalie speurneus : Nuttige links !

Tribe kan soms een doolhof zijn en kwa zoeken, heb je soms ook niet altijd de gewennste resultaat. Daarom richt ik deze infobalie Speurneus op in Tribe. Het is een wegwijs met linken en als je erop klikt, kom je op des betreffende informatie, die je wenst. Dit zijn de meest besproken thema's van Tri

Vraag

• 

De Orange-community

3.2K

3

0

• Nieuw in de Tribe 😁

Dag iedereen! Ik heb hier al enkele tips gevonden. Ik hoop dat ik zelf ook mijn bijdrage kan leveren. Groetjes Sveke

Vraag

• 

De Orange-community

4.7K

6

0

Taal

Ik krijg alles in het Frans alhoewel het Nederlands staat ingesteld!

Vraag

• 

Nieuwe structuur

3.8K

2

0

• Nog eens een poging: Meet & Greet ?

Hoi Community Manager, @Totem en alle moderatoren, Hier dan nog maar eens een warme oproep om een Meet & Greet te organiseren ... De vorige is intussen meer dan een jaar geleden ... Er er waren er 4 per jaar beloofd ... Nu kan ik wel begrijpen dat er eens tijd te kort is of iets anders tussenkomt, m

Vraag

• 

De Orange-community

1.9K

3

0

Dringend hulp en wat uitleg gevraagd aub

Hulp en tips gevraagdHey mede community gebruikers, Ik ben al regelmatig polls, of tips, of uitleg van mensen aleja, laten we het posts noemen, waar ik onderaan opties kan gebruiken. Naamlijk: Delen Markeren / goedkeuren als oplossing Reageren. Blijkbaar zou ik ook orange tribe badges kunnen verdien

Vraag

• 

Nieuwe structuur

5.5K

5

0

Hulp en tips gevraagd

Hulp en tips gevraagdHey mede community gebruikers, Ik ben al regelmatig polls, of tips, of uitleg van mensen aleja, laten we het posts noemen, waar ik onderaan 3cooties kan gebruiken. N.l.: Delen Markeren / goedkeuren als oplossing Reageren. Blijkbaar zou ik ook orange tribe badges kunnen verdienen

Vraag

• 

Nieuwe structuur

4.9K

2

0

Beste leden van de community

Meer weergeven
  • Super User

• 

11.3K Berichten

11.3K