Welkom bij de Tribe Lounge ! Stel jezelf voor en ontdek alles wat er te weten valt over ons Forum. Voor technische vragen of informatie over onze producten, bezoek de andere categorieën.
Nieuwe topic startenGeaccepteerde oplossing
Hallo, ik ben nieuw op dit platform en eerlijk gezegd snap ik er nog niet echt zo heel veel van. Hoe geef je een pluim aan iemand? En wat is zo'n pluim precies? Zijn dat die hartjes? Haha alle info is welkom. 🙏🏻
Vraag
•
De Orange-community
7.3K
3
0
Hallo hier mijn ervaring van twee bestelde GSM en nog altijd niet gekregen. Vrijdag 8 november 2 GSM besteld en abonnement verlengd met 24 maanden. Vraag tijdens de bestelling of ik dit mag afhalen in een verkooppunt gezien de vele problemen met BPost niet mogelijk en u raad het al jacpot geen GSM t
Vraag
•
De Orange-community
1.4K
1
0
0
Ik ben nieuw op deze site en ik voel me nu al welkom op deze site en danku voor jullie dank Orange
Vraag
•
De Orange-community
2.3K
3
0
hey moet ik extra betalen voor het bellen naar buitenlands nummers binnen de eu
Vraag
•
De Orange-community
4K
4
0
Weet er toevallig iemand hoe het komt, dat wanneer ik een nummer uit mijn contacten bel, ik krijg dat deze niet bestaat. Maar als mijn man exact dezelfde nummer belt, dit wel lukt?
Vraag
•
De Orange-community
4.1K
2
0
Hallo allemaal ik probeer jullie handige tips te liken maar om 1 of andere reden lukt dat niet, heeft iemand hetzelfde probleem?
Vraag
•
Nieuwe structuur
3.9K
3
0
@Totem Het is al eens aan bod gekomen, maar er is nog steeds niets van te vinden ... Op welke wijze kan men personen toevoegen aan de lijst van "vrienden" die beschikbaar is onder de rubriek "privé berichten"? De enige manier die we tot hiertoe kunnen vinden hebben is als iemand u een privé bericht
Vraag
•
Suggestie
1.9K
2
0
@AlexandraW en @Totem Vandaag de dag zijn we een jaar verder dat onze laatste meet en greet is geweest. Dit was een fijne bijeenkomst en vooral om eens de ideeen met elkaar te delen maar als ook een paar mede tribers te ontmoeten. Nu is de vraag wanneer gaan jullie weer een meet en greet organiseren
Vraag
•
De Orange-community
1.7K
2
0