Tribe Lounge

Welkom bij de Tribe Lounge ! Stel jezelf voor en ontdek alles wat er te weten valt over ons Forum. Voor technische vragen of informatie over onze producten, bezoek de andere categorieën.

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Aanpassing (let danj aan mede community leden.

Trouwens, je hebt niet enkel de rangen scout, verkenner, genezer en sjamaan, er zijn bij elke rang ook nog eens verschilende niveau's te doorspartelen: De eerste is uniek, iedereen begint als rekruut scout. Dat is de enige scoustrang en de enige rang die als specifiek niveau "rekruut" heeft.Vrij vlo

Vraag

• 

Nieuwe structuur

1.5K

1

0

• Geaccepteerde oplossing

Info badges tribe

Trouwens, je hebt niet enkel de rangen scout, verkenner, genezer en sjamaan, er zijn bij elke rang ook nog eens verschilende niveau's te doorspartelen: De eerste is uniek, iedereen begint als rekruut scout. Dat is de enige scoustrang en de enige rang die als specifiek niveau "rekruut" heeft.Vrij vlo

Vraag

• 

Tribe-badges

17.9K

9

0

• Info dat zeker gedeeld moet worden !!

Nieuwsgierig wie er mee voor zorgt dat alles in goede banen wordt geleid op Tribe? We stellen jullie voor: @Totem, onze Grote Wijze. Hij deelt niet alleen zijn uitgebreide kennis over Orangemet jullie, maar staat jullie bij met raad en daad over onze producten en diensten. Maar vergis je niet! Hoewe

Vraag

• 

Nieuwe structuur

1.8K

1

0

Avatar altijd zelf kunnen kiezen

Hallo, Zou het geen goed idee zijn als je altijd zelf je avatar kon kiezen ipv de standaard avatars? Dus of je nu nieuw bent of niet , de mogelijkheid hebben om je avatar kunnen aan te passen gelijk jij het zou willen? Ipv te wachten tot je rang hoog genoeg is?? Groetjes, KJ

Vraag

• 

Suggestie

4.1K

2

0

• Profielfoto bewerken

Hoe kan je j profielfoto veranderen en dan bedoel ik niet in 1 van de avatars

Vraag

• 

De Orange-community

11.4K

2

0

• Nog maar eens: de Orange badges en de Tribe badges

Het is reeds vermeld in een andere thread maar je mag twee zaken niet met elkaar verwarren. Er zijn namelijk twee soorten badges. De badges die je puur bij Orange verdient (en waar ook geschenken aan vast kunen zitten) is één soort, en die badges (en wat je moet doen om ze te verdienen) kun je terug

Vraag

• 

Tribe-badges

5.2K

2

0

• Welke rangen bestaan er allemaal?

Ik ben sinds kort lid van Orange Tribe en vraag me af welke rangen er allemaal te behalen zijn op het forum.

Vraag

• 

Tribe-badges

8.7K

2

0

E-mails van de community responses

Hallo, ik weet dat ik aangeklikt heb om een e-mail te ontvangen iedere keer iemand antwoord of me een pluim geeft enz., bij het instellen van mijn account. Maar het beginnen tamelijk veel e-mails te worden.. 😉 ik probeer te zoeken hoe ik dit kan uitschakelen, maar vind het nog niet direct.

Vraag

• 

De Orange-community

6.8K

2

0

• Nieuw

Nieuw hier

Vraag

• 

De Orange-community

2.6K

5

0

• Nieuw hier ;)

Ik ben hier nieuw en leer het een beetje.

Vraag

• 

De Orange-community

3.3K

5

0

Beste leden van de community

Meer weergeven
  • Super User

• 

11.3K Berichten

11.3K