Internet & TV

Heb jij na een lange trektocht nog geen antwoord gevonden op je vraag? In deze tipi kan je terecht voor al je vragen over je LOVE of je HOME aanbod!

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Overschakelen naar orange tv.

Ik heb een nu telenet voor mijn tv. Ik heb reeds orange voor mijn gsm alsook voor mijn internet. Hoe kan ik overschakelen naar orange tv?

Vraag

• 

Pack

37

1

0

• tvgids

Hallo, zijn er nog mensen die problemen ondervinden met de tvgids op pc? Telkens ik het rooster open om alle tv programmas te bekijken blijft deze steeds een uur teruggaan, met als gevolg dat het zowat onmogelijk wordt om een info over een programma te bekijken.

Vraag

• 

TV

43

0

0

• Digibox stuk

Mijn digibox is stuk hoe kan ik deze ruilen

Artikelen

• 

TV

134

3

0

• Onstabiele tot geen internet verbinding

Beste, ik ben wonend in oude Berchem (2600), nieuwe klant bij Orange en sinds vrijdag 20.03.26 onstabiele tot geen internet verbinding, vooral de wifi, na een paar keer bellen met orange assist blijkt beschadigd kabel in de buurt, deze is nu een week bezig en nog geen beterschap. Gevolgen, ontelbaar

Vraag

• 

Internet & Fixed Phone

106

3

0

• Bellen, surfen en sms'en in Zwitserland

Beste, Ik ga volgende week naar Chatel in Frankrijk wat aan de grens met Zwitserland ligt. Is er een manier om te zorgen dat mijn gsm niet verbind met de Zwitserland? Klopt het dat bellen en smsen naar een Belgisch nummer in Zwitserland gratis is. Dat ik enkel betaal om te surfen? Bedankt alvast,

Vraag

• 

Internet & Fixed Phone

59

1

0

• Contact klantendienst

Ik ben tot 2 keer toe fout ingelicht door klantendienst. Eerst vroeg ik telefonisch een extra data kaart normaal 3 euro per maand maar de dame aan de telefoon zei me dat in de Orange shop het 1 eur is ... Ik naar de Orange shop, 1 uur in de rij ... de bediende in de winkel wist van niets, 3 eur dus

Vraag

• 

Internet & Fixed Phone

97

1

0

• verder kijken wissen

Hoe kan ik de lijst met programma's verder kijken wissen?

Vraag

• 

TV

55

1

0

• Groener, beter, efficiënter?

Er is nu keuze tussen Orange tv Lite met 20 zenders, Orange Tv met de klassieke box en Orange Tv plus met Netflix. Die Box is soms traag, blijft soms hangen en verbruikt extra energie. Zou het geen idee zijn om Orange Tv Smart 🤓 te introduceren, waarbij de 70 zenders blijven, maar waar de box niet

Vraag

• 

TV

82

1

0

• Fix Internet

Vrienden, Ik heb een vraag. Ik zou enorm graag met internet overschakelen naar Orange, maar ik heb een issue die mij tegenhoud dit te doen. Als wij bij Telenet of Base internet hebben, dan hebben wij hier eigenlijk nul komma nul problemen mee. Maar, wij hebben al 2x internet via Hey! gehad, wat hetz

Vraag

• 

Internet & Fixed Phone

107

2

0

• Tv box

Ik word gek van onze tv box. Al meer dan een half jaar in gesprek met de hulplijn tot ze eindelujk erkenden dar er een probleem was. Een serieopname doen en dan bepaalde seizoenen niet meer willen oppakken omdar je die al gezien hebt kan blijkbaar niet. Het staat dan niet meer bij geplande opnames m

Vraag

• 

TV

106

1

0

De Orange gemeenschap is

Loading...

Leden

Loading...

Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen

Loading...