Heb jij na een lange trektocht nog geen antwoord gevonden op je vraag? In deze tipi kan je terecht voor al je vragen over je LOVE of je HOME aanbod!
Nieuwe topic startenGeaccepteerde oplossing
Wordt de compensatie automatisch toegekend of moet ik contact opnemen met de klantendienst?
Vraag
•
Pack
88
2
0
Geaccepteerde oplossing
Hi, Sinds korte tijd verschijnt rechts beneden in beeld de melding "Gebruik de optie-knop om van gids te veranderen". Wat ik ook doe...de knop verdwijnt daarna niet en blijft mijn normale ondertitels "bedekken". Hoe geraak ik er vanaf, AUB?
Vraag
•
TV
76
3
0
Telenet en Proximus hebben een akkoord met Dazn en gaan opnieuw het Belgisch voetbal uitzenden. Bij Orange blijft het muisstil helaas. Zijn er onderhandelingen bezig? Ik zou liefst van al bij Orange blijven, maar dat is geen optie als het voetbal niet terug komt, ik ga niet nog eens een jaar met vee
Vraag
•
TV
118
2
0
Geaccepteerde oplossing
Vannacht rond 01:00u viel midden in een programma het internet uit en stopte de film/aflevering die ik aan het bekijken was via VRT Max. De 2e keer dat dit gebeurt op korte tijd. Ik ben pas overgestapt naar Orange en kende dit probleem vroeger totaal niet! Oorzaak ?
Vraag
•
TV
89
1
Wanneer komen de beide zenders Crime Play en Animal Planet in ons zenderaanbod????
Vraag
•
TV
42
0
0
Geaccepteerde oplossing
Zie vraagstelling
Vraag
•
TV
103
3
0
Geaccepteerde oplossing
Is bbc first verdwenen op orange tv app vind die nergens meer terug
Vraag
•
TV
81
1
0
Sinds gisteren overgestapt van Telenet naar Orange. Alles perfect geinstalleerd en werkend. TV: geluid via tv box geeft 2.0 Kan je dit aanpassen naar Dolby/Dolby Atmos of zelfs gewone 5.1 ? Op tv kiezen voor Netflix/Amazon/Youtube of via AppleTV geeft wel surround. Maar dus niet via de tv box. Setup
Vraag
•
TV
66
1
0
Hi Tribe, Ik ben aan het twijfelen om over te stappen van Telenet naar Orange. Bij Telenet krijg ik niet de mogelijkheid om mijn eigen netwerk te beheren zoals ik zou willen. Ik wil graag vaste IP-addressen instellen voor NAS etc. Online vind ik nergens of dit bij Orange wel kan, kunnen jullie me he
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
75
2
0
Leden
Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen
Conversaties