Heb jij na een lange trektocht nog geen antwoord gevonden op je vraag? In deze tipi kan je terecht voor al je vragen over je LOVE of je HOME aanbod!
Nieuwe topic startenIk heb vroeger geweten dat je via een externe usb stick, zo internet kon verkrijgen wel mis betaling weet iemand van jullie dat dit nog bestaat? Dit zou handig zijn voor als ik in september terug ga studeren en ben in het weekend niet thuis.
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
56
1
We hebben gedurende twee weken ongeveer problemen met wifi. Verbinding valt constant uit, wat kan het probleem zijn?
Vraag
•
Pack
65
1
0
Orange Ik heb een probleem met de My Comfort Service, en de klantendienst slaagt er maar niet in om het deftig op te lossen. Begin januari 2026 werd ik klant bij Orange, net 25 jaar Telenet. Op 6/1 kwam de technieker langs voor de installatie en sindsdien beschik ik inderdaad ook supersnel internet,
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
104
3
Beste, Ik had Netflix aan een voordeliger tarief, dankzij mijn Touring abonnement. Nu heb ik voor mijn dochter een kids telefoonabonnement aangeschaft en sindsdien ben ik het Netflix voordeel kwijt. Kunnen jullie dit even nakijken?
Vraag
•
TV
91
2
0
Wordt de Home Flybox nog aangeboden ? Dochter had dit vroeger op kot en werkte goed, zou dit nu ook wensen omdat ik geen vast internet kan krijgen Maar op de website vind ik niet terug hoe het te bestellen en wanneer ik op meer info klik, kom ik de pagina van het gewone internet terecht Bedankt alva
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
76
1
0
Hallo Sinds 31 januari zijn we klant bij Orange voor internet en één mobiel nummer. De eerste 2 weken hebben we telkens één keer wat storing gehad, maar dit was snel voorbij. De laatste dagen is het dagelijks prijs. Tijdens de avonduren valt internet regelmatig weg, soms langer dan een kwartier. Mod
Vraag
•
Pack
105
2
0
Al 2 dagen geen internet en bij orange na meerdere malen bellen en beloven van dat het opgelost gaat zijn nog steeds niets. Wie bij orange kan dat oplossen. Hebben gewoon een gewone modem laten vervangen door een zwaardere modus voor gigafiber te hebben en nu hebben we niets. Leuk hoor.
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
105
1
Hallo, Ik heb een Technicolor modem CGA437A (Orange/hey) met volgende info: Model: CGA437A Leverancier: Technicolor Software versie: CGA437AORB-21.3-13.0-R019F-RQ-EMKan iemand bevestigen: Of CGA437AORB-21.3-13.0-R019F-RQ-EM momenteel de nieuwste/laatste firmware is die Orange uitrolt? Zo niet: welke
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
76
2
0
Ik gebruik al enige tijd de orange tv app op mijn Philips smart tv (android). Maar de laatste tijd gebeurd het steeds vaker dat ik opnieuw de QRcode krijg om in te loggen. Vroeger gebeurde dit nooit, nu minstens om de week, soms dagelijks. Waaraan ligt dit? En hoe kan dit opgelost worden?
Vraag
•
TV
110
3
0
Geaccepteerde oplossing
Hej, wat kan ik nog doen of is dit een gekend probleem. Sinds een half jaar viel mijn wifi af en toe weg, 1 tot 2x per week. Ik kreeg dan een fout melding op mij logging van de zonnepanelen. tussen 21u en 22u viel het netwerk enkele seconden standaard uit. Dit viel niet altijd op omdat de onderbreki
Vraag
•
Pack
174
2
0
Leden
Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen
Conversaties